مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آشنایی با ۷ بیماری بدون علامت و نشانه

[ad_1]

 

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۲

Share/Save/Bookmark

 

پوکی استخوان به خودی خود هیچ علائمی ندارد. افزایش خطر شکستگی استخوان که در ستون مهره‌ها، دنده‌ها، لگن و مچ دست رخ می‌دهد.

به گزارش بلاغ، برخی از بیماری‌ها به دلیل عدم وجود علائم در مراحل اولیه  مشخص نمی‌شود بیماری‌هایی که علامت ندارند برایتان معرفی می‌کنیم تا در این باره بیشتر بدانید. همانطوری که می‌دانید تشخیص زودهنگام علائم بیماری کلید درمان است، برای این کار نیاز به معاینات پزشکی منظم دارید تا از بیماری‌های خاموش پیشگیری کنید. 

 

 ۷ بیماری بدون علامت
 
۱. دیابت
دیابت که «قاتل خاموش» نامیده  می‌شود زیرا هیچ علائمی ندارد. در اغلب موارد، نشانه‌های مبهم مانند تشنگی بیش از حد، تکرر ادرار مشخص می‌شود.
 
۲. پوکی استخوان
پوکی استخوان به خودی خود هیچ علائمی ندارد. افزایش خطر شکستگی استخوان که در ستون مهره‌ها، دنده‌ها، لگن و مچ دست رخ می‌دهد. پوکی استخوان می‌تواند استخوان را بسیار متخلخل، شکننده کند و  به ناتوانی منجر شود.
 
۳. ویروس نقص ایمنی انسانی (HIV)-4
ویروس نقص ایمنی انسان (HIV) در ابتدا هیچ علامتی ندارد. کسانی که آلوده به  این ویروس هستند علائم شبه آنفولانزا دو تا چهار هفته بعد بوجود می آید.
 
۴. سرطان پانکراس
همان سرطان لوزالمعده است، یکی از مرگبارترین انواع سرطان، است که هیچ نشانه‌ای ندارد و فقط در مراحل پیشرفته مشخص می‌شود. در مرحله پیشرفته، علائمی مانند زردی، درد بالای شکم و کاهش وزن بدون علت دارد.

۵. حمله قلبی
سکته قلبی هنگامی رخ می‌دهد که جریان خون به بخشی از قلب قطع شده است. سکته قلبی در اول هیچ علامتی ندارد ولی در برخی از افراد درد قفسه سینه، تنگی نفس، سرگیجه وجود دارد.
 
۶.  ترومبوز ورید عمقی
با یک لخته خون در ورید عمقی شروع می‌شود عمدتا در پاها است که  نمی‌تواند حرکت کند‌. برخی اوقات علائم هشدار دهنده مانند درد، تورم یا احساس گرما در پا که در غیر این صورت هیچ نشانه دیگری ندارد.
 
۷. بیماری‌های کلیوی

این بیماری در مراحل اولیه هیچ علامتی ندارد و در بیماران دیابتی شایع‌تر است.

 

مرجع : سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آشنایی با بیماری آپاندیسیت و علائم و عوارض آن …درمان بعد از محرز شدن تشخیص با توجه به علائم بالینی و یافته های آزمایشگاهی جراحی آشنایی با بیماری سل سایت پزشکان بدون مرزسل یک بیماری عفونی واگیر می باشد بیماری سل از سال های بسیار دور وجود داشته و افراد آشنایی با قلب انسان ، عملکرد آن و بیماری های قلبیآشنایی با قلب انسان ، عملکرد آن و بیماری های قلبی قلب چیست و چگونه کار می کند؟ قلب آشنایی با علامت سرطان که مردان نادیده می‌گیرندمراقبت معمول پیشگیرانه می‌تواند سرطان و سایر بیماری‌ها را در مراحل اولیه کشف کند آشنایی با آنزیم های کبدی بهارستان سلامت و …آشنایی با آنزیم های کبدی آنزیم های کبدی اولین گام در تشخیص آسیب کبدی انجام آزمایش آشنایی با بیماری عصبی نوروپاتی مردمانآشنایی با بیماری عصبی نوروپاتی نـوروپاتی نـوعی اختـلال عـصبـی اسـت کـه بـر روی آشنایی با اختلالات یادگیری در دانش آموزان و راههای …آشنایی با اختلالات یادگیری در دانش آموزان و راههای درمان آنریحانی ها آشنایی با مسائل جنسی ورود زیر سال …آشنایی با مسائل جنسی ورود برای افراد زیر سال ممنوع می باشددو نوع درد در هنگام قلب انواع ، علت، علائم و نشانه های بیماری های قلب و …انواع ، علل، علائم و نشانه های بیماریهای قلب و عروق مطالب مرتبط آشنایی با عوامل خطر آشنایی با کلیدهای اصلی کیبوردآشنایی با کلیدهای اصلی کیبورد به همراه موارد استفاده آنها کیبورد ابزاری برای آشنایی با علائم منونوکلئوز عفونی ، روشهای درمان و عوارض آن مونونوکلئوز عفونى چیست ؟ منونوکلئوز عفونی یک بیماری عفونی ویروسی است که دستگاه تنفس ، کبد و آشنایی با علل درد پا و روشهای درمان آن سایت پزشکان بدون مرز درد تمام پا نشانه چیست؟ همیشه آسیب‌دیدگی اولین گمان برای درد پا است چیزی مثل شکستگی آشنایی با بیماری عصبی نوروپاتی مردمان آشنایی با بیماری عصبی نوروپاتی نـوروپاتی نـوعی اختـلال عـصبـی اسـت کـه بـر روی مـیـزان آشنایی با آنزیم های کبدی بهارستان سلامت و تندرستی آشنایی با آنزیم های کبدی آنزیم های کبدی اولین گام در تشخیص آسیب کبدی انجام آزمایش ساده خون قلب انواع ، علت، علائم و نشانه های بیماری های قلب و عروق انواع ، علل، علائم و نشانه های بیماریهای قلب و عروق مطالب مرتبط آشنایی با عوامل خطر بیماری خانومایی که قبلا سقط داشتین و الان می خواین با روحیه خانومایی که قبلا سقط داشتین و الان می خواین با روحیه اقدام کنین بفرمایین تو لطفا فقط آشنایی با یک معلول قطع نخاع سلام ️ وبلاگ آشنایی با یک معلول قطع نخاع با کمک کانال تلگرام وبلاگ بنام بام‌داد هدفی فیزیوتراپی اخلاق حرفه‌ای ، ضرورتی برای سازمان چکیده یکی از عمده‌ترین دغدغه‌های مدیران بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها درمان جوش صورتبیماری پوستیتکرر ادراربیماری زنان بیماری هادرمان بیماری هادرمان زود میگنا آشنایی با روش های درمان سرطان کلیه علایم و نشانه ها شایع ترین علامت بالینی که ۶۰ درصد بیماران با آن مراجعه می کنند، وجود خون در



لینک منبع :آشنایی با ۷ بیماری بدون علامت و نشانه

آشنایی با ۷ بیماری بدون علامت و نشانه - فردا www.fardanews.com/.../آشنایی-با-۷-بیماری-بدون-علامت-و-نشانه‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... پوکی استخوان به خودی خود هیچ علائمی ندارد. افزایش خطر شکستگی استخوان که در ستون مهره‌ها، دنده‌ها، لگن و مچ دست رخ می‌دهد. آشنایی با 7 بیماری بدون علامت و نشانه | پوکی استخوان به خودی - قطره www.ghatreh.com/news/nn34762032/آشنایی-بیماری-بدون-علامت-نشانه‏ 24 نوامبر 2016 ... پوکی استخوان به خودی خود هیچ علائمی ندارد. افزایش خطر شکستگی استخوان که در ستون مهره ها، دنده ها، لگن و مچ دست ر. 7 بیماری بدون علامت - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/94791_7-بیماری-بدون-علامت.html/‏ - ذخیره شده 4 آگوست 2015 ... 7 بیماری بدون علامت,:برخی از بیماری ها به دلیل عدم وجود علائم در مراحل ... در اغلب موارد ، نشانه های مبهم مانند تشنگی بیش از حد، تکرر ادرار مشخص می شود ... با یک لخته خون در ورید عمقی شروع می شود عمدتا در پاها است که نمی تواند حرکت کند . ... با خاصیت ها و مضرات بادام هندی آشنا شوید · راهکار های مقابله با بیماری های ... آشنایی با 7 بیماری بدون علامت و نشانه | فردا | خبروان khabarone.ir/news/4886482‏ 22 نوامبر 2016 ... آشنایی با 7 بیماری بدون علامت و نشانه. پوکی استخوان به خودی خود هیچ علائمی ندارد. افزایش خطر شکستگی استخوان که در ستون مهره‌ها، دنده‌ها، لگن و مچ ... آشنایی با 7 بیماری بدون علامت و نشانه - لادین ladin.ir/other/آشنایی-با-7-بیماری-بدون-علامت-و-نشانه/‏ - ذخیره شده آشنایی با ۷ بیماری بدون علامت و نشانه. برخی از بیماری ها به دلیل عدم وجود علائم در مراحل اولیه مشخص نمی شود بیماری هایی که علامت ندارند برایتان معرفی می کنیم تا در ... آشنایی با 7 بیماری بدون علامت و نشانه - فردا نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28528364‏ 22 نوامبر 2016 ... آشنایی با 7 بیماری بدون علامت و نشانه. پوکی استخوان به خودی خود هیچ علائمی ندارد. افزایش خطر شکستگی استخوان که در ستون مهره ها، دنده ها، لگن و ... آشنایی با ۷ بیماری بدون علامت و نشانه - آکا www.akairan.com/havades.../news201611221819411204.html‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... سرویس سبک زندگی فردا: برخی از بیماری ها به دلیل عدم وجود علائم در مراحل اولیه مشخص نمی شود بیماری هایی که علامت ندارند برایتان معرفی می کنیم ... آشنایی با ۷ بیماری بدون علامت و نشانه - اخبار - ویکی نگار www.wikinegar.com/news/.../آشنایی-با-۷-بیماری-بدون-علامت-و-نشانه‏ 22 نوامبر 2016 ... پوکی استخوان به خودی خود هیچ علائمی ندارد. افزایش خطر شکستگی استخوان که در ستون مهره‌ها، دنده‌ها، لگن و مچ دست رخ می‌دهد. آشنایی با علائم اولیه بیماری ایدز – سایت پزشکان بدون مرز www.pezeshk.us/?p=22152‏ - ذخیره شده - مشابه آشنایی با علائم اولیه بیماری ایدز. علائم بیماری ایدز چگونه ظاهر می شود؟ بیماری ایدز می تواند علائم اولیه خود را در دهان بروز دهد که توجه به آنها در تشخیص به موقع این ... آشنایی با چند بیماری بدون علامت و نشانه - سازمان تدارکات پزشکی www.mpo-helal.org/.../آشنایی-با-چند-بیماری-بدون-علامت-و-نشانه‏ - ذخیره شده برخی از بیماری ها به دلیل عدم وجود علائم در مراحل اولیه مشخص نمی شود بیماری هایی که علامت ندارند ... آشنایی با چند بیماری بدون علامت و نشانه ... ۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۲:۳۲ ...