مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تزیین لبو به شکل گل رز (ویژه شب یلدا)

[ad_1]

سفره آرایی یکی از زیباترین هنرهاست و می‌توان از آن برای تزیین سفره یلدا، سفره عقد و ... استفاده نمود. آموزش تزیین لبو شب یلدا را ببینید.

یکی از زیبایی‌های آشپزی، هنر زیبای سفره‌آرایی است. سفره آرایی خود شامل بخش میوه‌آرایی و سبزی‌آرایی می‌شود که هر یک از آن‌ها جزو چشم‌نوازترین هنرهای تجسمی محسوب می‌شوند و البته به وسایل مخصوص و مهارت زیاد نیاز دارد.

از این میوه‌ها و سبزیجات آراسته شده، برای تزیین سفره عقد، سفره افطار، سفره شب یلدا، میز نامزدی و ... استفاده می‌شود.

معمولا برای سبزی آرایی از سبزیجات و صیفی‌جات سفت و محکم استفاده می‌شود تا بتوان به راحتی آن‌ها را در دست گرفته و روی آن‌ها حکاکی نمود. یکی از بهترین سبزیجات برای این‌کار شلغم، لبو، پیاز و هویج هستند که می‌توان با استفاده از ابزار مخصوص، صرف وقت و کمی زمان حکاکی‌های بسیار ناب و زیبایی روی آن ها پیاده کرد و از این سبزیجات تزیین‌شده در سفره‌های مختلف بهره برد. 

تزیین لبو، میوه آرایی، سفره آرایی، تزیین لبو شب یلدا، عکس یلدا، سفره یلدا، تزیینات شب یلدا
در ادامه قصد داریم با نزدیک‌شدن به زیباترین و بلندترین شب سال یعنی شب یلدا،انواع تزیین لبو به شکل گل رز را همراه با ویدیوی آموزشی به شما آموزش دهیم تا بتوانید در تزیینات یلدای امسال از آن‌ها بهره ببرید و سفره‌ای زیبا و خاص پهن کنید و مهمانان خود راخیره کنید.

آموزش تزیین لبو به شکل گل رز:

  1. برای تزیین لبو یه شکل گل رز ابتدا باید لبو را شسته و آن را آبپز کنید.
  2. سپس پوست آن را بگیرید و به صورت ورقه‌ای نازک برش بزنید.
  3. روی هر یک از ورقه‌ها از مرکز به سمت بیرون یک برش بزنید.
  4. یک تکه از لبو را به صورت مکعب کوچک برش داده و آن را به عنوان مرکز گل سر یک خلال دندان نصب کنید. 
  5. حالا از کوچک‌ترین برش شروع کنید به نصب کردن گل‌برگ‌ها؛ به این ترتیب که از پایین خلال دندان ورقه‌های کوچک را داخل خلال کنید تا به روقه‌های بزرگ‌تر برسید.
  6. حدود 8-9 ورقه از برش لبو  را به سیخ بکشید تا گل رز شما شکل بگیرد.
  7. می‌توانید از این رز لبو در کنار سایر سبزیجات و برای تزیین سالادهای مختلف استفاده کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سفره آرایی ، میوه آرایی ، آموزش سفره آرایی آموزش …تزیین هندوانه به شکل لبخند • آموزش تصویری میوه آرایی شب چله جدیدترین میوه آرایی شب یلداسفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش …نمونه هایی از زیباترین تزیینات انار شب یلدا تزیین کردن انار شب یلدا تزیین کردن انار کاردستی آموزش کاردستی ساخت اشیا آموزش …گونی دوزی، آموزش گونی دوزی آموزش تزیین بطری، آموزش بطری کریستال برای تزئین حمام رویاییطعم خوش آشپزی ته چین با زرشک پلو ومرغبا عرض سلام خدمت همه ی وبلاگ نویسان و خوانندگان محترم ممنون که به وبلاگ من هم سر زدید مطبخ رویاسلام به همه شما دوستان خوبمشب یلدا در پیشه و بهانه ای برای دیدار کسانی که دوستشون آخرین دیدگاه های سایت ایران کوکغذاهای اصلی سوپ و آش آشپزی ماکروفر املت و کرپ پلو و چلو پوره خوراک خورش سوفله و رمان قصه عشق ترگل خنده دار وعاشقانهخلاصه رمان قصه عشق ترگلداستان در مورد دختری شیطون وبازیگوش به اسم ترگل است که دل خوشی سفره آرایی ، میوه آرایی ، آموزش سفره آرایی آموزش آشپزی آکا تزیین هندوانه به شکل لبخند • آموزش تصویری میوه آرایی شب چله جدیدترین میوه آرایی شب یلدا سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش گلسازی،شمع سازی نمونه هایی از زیباترین تزیینات انار شب یلدا تزیین کردن انار شب یلدا تزیین کردن انار شب یلدا کاردستی آموزش کاردستی ساخت اشیا آموزش کاردستی و هنرهای روز گونی دوزی، آموزش گونی دوزی آموزش تزیین بطری، آموزش بطری کریستال برای تزئین حمام رویایی طعم خوش آشپزی ته چین با زرشک پلو ومرغ با عرض سلام خدمت همه ی وبلاگ نویسان و خوانندگان محترم ممنون که به وبلاگ من هم سر زدید چون از مطبخ رویا سلام به همه شما دوستان خوبمشب یلدا در پیشه و بهانه ای برای دیدار کسانی که دوستشون داریم و آخرین دیدگاه های سایت ایران کوک دوستان خوبم از دیدگاه هاتون سپاسگزارم ، تک تک دیدگاه هایی که از طرف شما ارسال میشه رو میخونم رمان قصه عشق ترگل خنده دار وعاشقانه خلاصه رمان قصه عشق ترگلداستان در مورد دختری شیطون وبازیگوش به اسم ترگل است که دل خوشی از



لینک منبع :آموزش تزیین لبو به شکل گل رز (ویژه شب یلدا)

تصاویر برای آموزش تزیین لبو به شکل گل رز (ویژه شب یلدا) آموزش تزیین لبو به شکل گل رز (ویژه شب یلدا) - مجله اینترنتی ستاره setare.com/.../آموزش-تزیین-لبو-به-شکل-گل-رز-ویژه-شب-یلدا‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... سفره آرایی یکی از زیباترین هنرهاست و می‌توان از آن برای تزیین سفره یلدا، سفره عقد و ... استفاده نمود. آموزش تزیین لبو شب یلدا را ببینید. لبو و تزئینات آن برای شب یلدا! - بیتوته www.beytoote.com/.../artifice/beets-decorations-night.html‏ - ذخیره شده - مشابه سفره ارایی,مراسم شب یلدا,تزیین میوه ها,تزیین سبد میوه,تزیین ظرف میوه,میوه آرایی شب ... میوه,سبزی آرایی,پیام شب یلدا,آموزش تزیین غذا,شب چله,تزیین لبو,میوه شب چله. ... روی آنها برداشتید با یک چاقوی تیز آنها را به شکل گل رز در آورده و سپس بپزید .چند شلغم را نیز به همین ترتیب و قبل از پختن به شکل گل درست کرده و سپس در ... تزیین لبو به شکل گل رز + فیلم - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.ir/تزیین-لبو-به-شکل-گل-رز-فیلم/‏ - ذخیره شده - مشابه در این مطلب آموزش تصویری تزیین لبو به شکل گل رز بسیار زیبا که به روشی بسیار ساده درست میشه رو به شما عزیزان خوش ذوق و با سلیقه تقدیم می کنیم. تزیین ... آموزش تزیین لبو به شکل گل رز (ویژه شب یلدا) - ستاره | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28530788‏ 22 نوامبر 2016 ... آموزش تزیین لبو به شکل گل رز (ویژه شب یلدا). سفره آرایی یکی از زیباترین هنرهاست و می توان از آن برای تزیین سفره یلدا، سفره عقد و ... استفاده ... آموزش تزیین لبو به شکل گل رز (ویژه شب یلدا) - مجله ... - تی نیوز tnews.ir/news/8ca474700960.html‏ - ذخیره شده 22 نوامبر 2016 ... سفره آرایی یکی از زیباترین هنرهاست و می توان از آن برای تزیین سفره یلدا، سفره عقد و ... استفاده نمود. آموزش تزیین لبو شب یلدا را ببینید. تزیین لبو به شکل گل رز + فیلم - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/تزیین-لبو-به-شکل-گل-رز-فیلم/‏ - ذخیره شده 13 ساعت قبل ... در این مطلب آموزش تصویری تزیین لبو به شکل گل رز بسیار زیبا که به روشی .... عکس جدید تزیین میوه شب یلدا آذرماه رو به پایانه و با نزدیک شدن به شب ... بهش توجه ویژه ای میشه و هر ملت با فرهنگ خودش سعی میکنه میز غذاخوری … تزیین هندوانه - آموزش تزئین هندوانه به شکل گل رز | ایران کوک https://irancook.ir/tazin-hendevane/‏ - ذخیره شده ... مدل گل رز. دسته بندی: میوه آرایی و تزیین میوه به وسیله ♥ بانو | ... زیر گلبرگ هایی که میزنید را خالی کنید تا شکل گل رز کامل شود ... تزیین هندوانه شب یلدا – 1 ... آموزش تصویری تزیین لبو به شکل گل رز - سایت آشپزی www.ashpaziha.com/1394/.../decoration-beet-to-the-flowers-roses/‏ - ذخیره شده - مشابه مفیدترین قسمت چغندر، برگ آن است و بعد ساقه‌های آن و بعد از آن ریشه آن که لبو نام دارد. قند ریشه چغندر برای مبتلایان به دیابت مضر است. خوردن پخته چغندر رعشه را ... تزیین لبو شب یلدا با ایده های جدید و زیبا - هنر در خانه www.honardarkhane.ir/11611/تزیین-لبو‏ - ذخیره شده 12 دسامبر 2016 ... مدل های تزیین لبو یه شکل گل و ایده هایی برای تزیینات لبوی شب یلدا را در ... آن را به صورت ورقه های نازک برش زده و با کنار هم قرار دادن آنها، گل رز های زیبا و خاصی بسازید. ... آموزش تزیین سیب و میوه آرایی سیب درختی با ایده های جدید.