مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موبایل‌های سری گلکسی A ضدآب هستند

[ad_1]

وب سایت آی تی رسان: کم کم به زمان برگزاری نمایشگاه CES نزدیک می‌شویم و شایعات پیرامون محصولات احتمالی که در این رویداد رونمایی خواهند شد نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. حالا اطلاعات بیشتری در رابطه با موبایل‌های سری A به بیرون درز پیدا کرده است که نشان می‌دهد حداقل چند نسخه از آن‌ها ضدآب هستند.

 

 موبایل‌های سری گلکسی A سامسونگ ضدآب هستند

سامسونگ موبایل مالزی اخیرا تصویری در فیسبوک منتشر کرده است. در این تصویر آمده: "همه آن‌ها با A شروع می‌شوند. نفستان را حبس کنید.”
موبایل‌های سری گلکسی A سامسونگ ضدآب هستند

قطرات آبی که در تصویر مشاهده می‌شود به همراه قسمت حبس کردن نفس که در تصویر آمده به وضوح بیانگر این است که همه یا بعضی از نسخه‌های پیش‌روی گلکسی A ضدآب خواهند بود.

یکی از کاربران نیز با انتشار پستی در توییتر به این نکته اشاره کرده که نسخه‌های ۲۰۱۷ از سری A سامسونگ در کنفرانس CES پیش‌رو رونمایی خواهند شد.

Ronald_Quantd

همه منتظر سورپرایزهای سامسونگ در کنفرانس هفته بعد هستیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور مقایسه گلکسی نوت با اس اج ؛ مقایسه‌ پرچمداران ……شاید هیچ‌کسی تصور نمی‌کرد گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ محبوبیتی تا این اندازه آشنایی با گوشی …این سنسور تقریباً شبیه سنسوری است که در گلکسی اس به کار برده شده است در ابتدا باید بهترین گوشی موبایل سال از نگاه کاربران گجت …رایگیریبهترینگوشی سامسونگ گلکسی اس بازخوردهای کاربران سامسونگ نشان می‌دهد که گلکسی اس اصطلاحات موبایل سرعت بالای انتقال اطلاعات احتمالا خصوصیت برجسته‌ای به حساب می‌آید چندین استاندارد اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه مقایسه گلکسی نوت با اس اج ؛ مقایسه‌ پرچمداران خمیده‌ی سامسونگ شاید هیچ‌کسی تصور نمی‌کرد گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ محبوبیتی تا این اندازه پیدا کنند آشنایی با گوشی صبحانه این سنسور تقریباً شبیه سنسوری است که در گلکسی اس به کار برده شده است در ابتدا باید محل و بهترین گوشی موبایل سال از نگاه کاربران گجت نیوز رای گیری رایگیریبهترین ال جی جی ال جی با بهره‌گیری از دوربین دوگانه در پرچمدار سری جی، طراحی ماژولار آن و اصطلاحات موبایل سرعت بالای انتقال اطلاعات احتمالا خصوصیت برجسته‌ای به حساب می‌آید چندین استاندارد مختلف اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :موبایل‌های سری گلکسی A ضدآب هستند

تصاویر برای موبایل‌های سری گلکسی A ضدآب هستند 8 ویژگی جذاب گوشی‌های سری گلکسی A سال 2017 سامسونگ - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../8-ویژگی-جذاب-گوشی‌های-جدید-سری-گلکسی-a-سا/‏ - ذخیره شده 8 ژانویه 2017 ... ضد آب بودن ویژگی‌ای است که عموما متعلق به گوشی‌های رده‌بالا است. اما سامسونگ این ویژگی را در سری گلکسی A که میا‌ن‌رده محسوب می‌شود هم به کار برده ... گوشی‌های سری 2017 Galaxy A سامسونگ ضدآب می‌شوند - جی اس ام www.gsm.ir/.../گوشی‌های-سری-2017-Galaxy-A-سامسونگ-ضدآب-می‌شوند/‏ - ذخیره شده 28 دسامبر 2016 ... حساب توییتر سامسونگ موبایل مالزی عکسی برای تبلیغ سری Galaxy A 2017 منتشر کرد که احتمال ضد آب بودن گوشی‌های این سری را تقویت. تمام گوشی های سامسونگ گلکسی سری A ضدآب هستند - کلیک click.ir/1395/09/.../samsung-galaxy-serie-a-have-ip68-certificates/‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... وقتی که صحبت از گوشی های سامسونگ می شود، دو سری وجود دارند که به راحتی می توان آن ها را تشخیص داد، سری گلکسی اس و سری نوت. به گزارش ... موبایل‌های سری گلکسی A سامسونگ ضدآب هستند - آی‌تی‌رسان itresan.com/152083/موبایل‌های-سری-گلکسی-a...ضدآب.../.html‏ - ذخیره شده پس از اینکه در پستی به مشخصات و رندرهای منتشر شده از گلکسی A5 2017 پرداختیم، حالا اطلاعات بیشتری در رابطه با موبایل‌های سری A به بیرون درز پیدا کرده است ... نسخه 2017 موبایل های سری A سامسونگ ضدآب خواهند بود؟ - دیجیاتو digiato.com/.../موبایل-سری-گلکسی-a-سامسونگ-2017-ضدآب-است/‏ - ذخیره شده 14 دسامبر 2016 ... نسخه 2017 موبایل های سری A سامسونگ ضدآب خواهند بود؟ ... از مدل های A5 و A7 نسخه 2017 به عنوان موبایل های ضدآب یاد شده و فعلاً خبری از دیگر مدل ها نیست. ... سامسونگ مشکل مربوط به نمایشگر خمیده گلکسی S7 Edge را برطرف می کند. گوشی‌های سری A گلکسی 2017 سامسونگ ضد‌آب هستند - استادیتاستادیت www.ostadit.ir/.../samsung-galaxy-a-series-2017-is-a-water-resistant-phone/‏ - ذخیره شده سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد گوشی‌های سری A گلکسی شامل گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ همگی مقاوم در برابر آب هستند. هر سه گوشی دارای ... گوشی های سامسونگ گلکسی سری A مدل 2017 رسما معرفی شدند؛ ضد آب و ... techera.ir/2017/01/02/samsung-galaxy-a-2017-official-ip68/‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... بالاخره گوشی های سامسونگ گلکسی سری A مدل 2017 به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد و طرفداران این گوشی ها می توانند به زودی آنها را در ... تک شات | سامسونگ از نسخه 2017 گوشی های هوشمند ضد آب سری Galaxy ... https://www.techshot.ir/mobile/104126‏ - ذخیره شده 2 ژانویه 2017 ... سامسونگ به صورت رسمی از گوشی‌های هوشمند جدید 2017 سری گلکسی A رونمایی کره است: گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7. هر سه گوشی از ... موبایل‌های سری گلکسی A ضدآب هستند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/451040/موبایل‌های-سری-گلکسی-a-ضدآب-هستند‏ 29 دسامبر 2016 ... سامسونگ موبایل مالزی اخیرا تصویری در فیسبوک منتشر کرده است. در این تصویر آمده: