مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی +تصاویر

[ad_1]
مفیدستان:

به شما آموزش دهیم تا شما بتوانید از این دور ریختنی ها هم برای ساخت گل جورابی و تزئین اتاق یا منزل یا حتی به عنوان یک هدیه مناسب استفاده کنید.

آموزش ساخت کاردستی گل جورابی

اعضای خانواده همه شما نوجوان های عزیز از جوراب های نازک استفاده می کنند که شاید یکی از دلایلی که باعث می شود این نوع جوراب ها زودتر از بقیه فرسوده و بی استفاده شوند، نوع بافت این نوع جوراب ها است. ما در این قسمت کاردستی سعی می کنیم بازیابی این جوراب ها را به شکل های مختلف به شما آموزش دهیم تا شما بتوانید از این دور ریختنی ها هم برای ساخت گل جورابی و تزئین اتاق یا منزل یا حتی به عنوان یک هدیه مناسب استفاده کنید.

گل جورابی

وسایل لازم برای ساخت گل جورابی:

جوراب نازک سفید یا رنگی

سیم نازک مفتولی

دم باریک

نخ یا سیم نازک برنجی

نوار گاترین سبز پرچم های  گلسازی لیوان – چسب – ماژیک

شیوه ساخت گل جورابی:
گام اول:

گل جورابی

برای درست کردن گلبرگ های گل از سیم مفتولی با ضخامت نیم میل استفاده کنید تا هنگامی که می خواهید جوراب را روی آن بکشید خم نشود و شکل گلبرگ ها زیبا تر باشد . برای شکل دادن گلبرگ ها یبیضی شکل می توانید از دور دهانه ی لیوان یا دور یک چسب یا حتی از دور بدنه ی یک ماژیک  استفاده کنید و گلبرگ ها را در اندازه های مختلف درست کنید . به وسیله دم باریک انتهای سیم را بچینید و پایین گلبرگ را دور هم پیچانده و محکم کنید. سپس سیم را از لیوان جدا کرده و به شکل دل خواه مانند تصاویر زیر فرم دهید.

گل جورابی

  گام دوم:

اگر بخواهید گل را به رنگی دل خواه در آورید کافیست از جوراب سفید استفاده کنید در کاسه ای 4 فنجان آب بریزید  وچند قطره رنگ خوراکی به آن اضافه کنید 4/1 فنجان سرکه هم اضافه کرده با هم مخلوط کنید. سپس جوراب را درون آن قرار داده دو تا 5 دقیقه در جایی ثابت قرار دهید. پس از آن جوراب ها را از محلول بیرون آورده و صبر کنید تا کاملا خشک شوند. اگر دوست دارید که رنگتان تیره تر شود مدت زمان ماندن جوراب در محلول را افزایش دهید. اگر خواستید گل هایتان دو رنگ باشند گوشه ای از آن را درون محلول قرار دهید و بقیه را با چسب  نواری کاملا بپوشانید. در این صورت قسمت سفید و قسمتی رنگی خواهید داشت.

گل جورابی

گام سوم:

برای کشیدن جوراب روی گلبرگ های سیمی گلبرگ را داخل جوراب قرار دهید و جوراب را از دور سیم پایین بکشید طوری که گلبرگ داخل جوراب قرار گیرد. سپس پایین جوراب را بین انگشت شصت و سبابه جمع کنید و با نخ محکم ببندبد. اضافه جوراب را از پایین گلبرگ قیچی کنید. برای این که از تمام قسمت های جوراب استفاده بهینه داشته باشید نوک پای جوراب را قیچی کنید و از قسمت بعد از آن شروع به روکش کردن گلبرگ ها کنید تا هنگام قیچی کردن اضافه جوراب اصراف نشود.

گل جورابی
مراحل ساخت دو نوع روکش کردن گلبرگ  را در تصاویر زیر دنبال کنید.

گل جورابی

بردوک

 

آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی +تصاویر


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش ساخت گل های نمدی بسیار زیبا با روشی سادهتصاویر آموزش ساخت کاردستی جاشکلاتی خرگوشی با وسایل دورریختنیتصاویر آموزش ساخت کاردستی آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری پاس گل زهیوی یک امتیاز برای الشحانیه به همراه داشت پبروزی کاله در دیدار معوقه هفته آموزش کاردستی گل رز با کیسه ی زبالهتصاویرآموزش ساخت کاردستی تخم مرغ متفاوت و زیبا با وسایل دورریختنیتصاویر آموزش ساخت بافتنی ،خیاطی،کاردستی وآشپزیفروش دی وی دی های آموزش بافتنی خانم راحله پاشایی سلام دوست جونام اگه به بافتنی علاقه بافتنی ،خیاطی،کاردستی وآشپزی مطالب آموزش وسایل …فروش سی دی های آموزش بافتنی خانم منصوره یاوری سلام دوست جونام اگه به بافتنی علاقه سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش …آموزش ساخت دستبند با صدف های رنگی و زنجیر آموزش تصویری درست کردن دستبند با مهره ساخت سرگرمی و کاردستی های جالب عروسک و کاردستی های زیبا…طرز ساخت کاردستی عروسک با جوراب برای نمایش کودکان از آموزش طرز ساخت کاردستی عروسک با آموزش ساخت گل های نمدی بسیار زیبا با روشی سادهتصاویر آموزش ساخت کاردستی جاشمعی متفاوت وزیبا با وسایل دورریختنیتصاویر آموزش ساخت کاردستی آموزش کاردستی گل رز با کیسه ی زبالهتصاویر آموزش ساخت کاردستی تخم مرغ متفاوت و زیبا با وسایل دورریختنیتصاویر آموزش ساخت پادری آموزش خانه داری ، نکات خانه داری مفید سایت خانه داری، آکا پاس گل زهیوی یک امتیاز برای الشحانیه به همراه داشت پبروزی کاله در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ بافتنی ،خیاطی،کاردستی وآشپزی مطالب آموزش وسایل تزیینی خانه فروش سی دی های آموزش بافتنی خانم منصوره یاوری سلام دوست جونام اگه به بافتنی علاقه مندید ولی بافتنی ،خیاطی،کاردستی وآشپزی فروش دی وی دی های آموزش بافتنی خانم راحله پاشایی سلام دوست جونام اگه به بافتنی علاقه مندید سفره آرایی،میوه آرایی،تزئین غذا،گل آرایی،آموزش گلسازی،شمع سازی آموزش ساخت دستبند با صدف های رنگی و زنجیر آموزش تصویری درست کردن دستبند با مهره ساخت دستبند سرگرمی و کاردستی های جالب عروسک و کاردستی های زیبا طرز ساخت کاردستی عروسک با جوراب برای نمایش کودکان از آموزش طرز ساخت کاردستی عروسک با جوراب



لینک منبع :آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی +تصاویر

تصاویر برای آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی +تصاویر آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی +تصاویر ... www.niksalehi.com/kardasti/ساخت-کاردستی-گل-جورابی.html‏ - ذخیره شده 10 ژانویه 2017 ... به شما آموزش دهیم تا شما بتوانید از این دور ریختنی ها هم برای ساخت گل جورابی و تزئین اتاق یا منزل یا حتی به عنوان یک هدیه مناسب استفاده کنید. آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی +تصاویر ... football.tnews.ir/news/BEAE77787047‏ - ذخیره شده آموزش ساخت کاردستی گل جورابی. اعضای خانواده همه شما نوجوان های عزیز از جوراب های نازک استفاده می کنند که شاید یکی از دلایلی که باعث می شود این نوع جوراب ها زودتر ... آموزش ساخت گل جورابی با جورابهای رنگی - نمناک namnak.com/ساخت-گل-جورابی.p25286‏ - ذخیره شده رتبه: ۴ - ۲۹ نقد ساخت گل جورابی و اموزش ساخت گل های جورابی و آموزش ساخت گل با جوراب و روش ساخت گل جورابی و چگونه با جوراب گل درست کنیم و تصویر ساخت گل جورابی درنمناک. ... کنید و با انجام مراحل آموزش ساخت گل جورابی یک دسته گل واقعا زیبا بسازید. ... ساخت وسایل تزیینی با روزنامه های باطله و یا جوراب های بی مصرف، همه و همه ایده هایی است ... اموزش ساخت کاردستی گل جورابی خوشگل با لوازم دورریختنی +عکس ها ... www.serze.com/اموزش-ساخت-کاردستی-جورابی-خوشگل-2720167/‏ - ذخیره شده 11 ژانویه 2017 ... آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی +تصاویر اموزش ساخت کاردستی گل جورابی اعضای خانواده همه شما نو بالغهای عزیز از ... آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی +تصاویر nobnews.ir/search/?...%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%09%...‏ - ذخیره شده امروز قصد داریم در این مطلب به شما عزیزان درست کردن کاردستی سبد کاغذی بسیار زیبا و جالب را آموزش یدهیم که از وسایل دورریختنی درست میشوند امیدواریم با درست ... آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی تصاویر newzes.ir/search/?...آموزش+ساخت+کاردستی+گل+جورابی+زیبا+با+وسایل+دورریختنی+تصاویر‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2017 ... آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی تصاویر. ساخت تابلوی دیواری زیبا با وسایل دور ریختنی + آموزش تصویری مراحل ساخت. آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی تصاویر max-news.ir/search/?...آموزش%20ساخت%20کاردستی%20گل%20جورابی%20زیبا%20با%20وسای...‏ آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی تصاویر ... من با یه دانشجوی رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد واحد سوسنگرد صحبت میکردم میگفت دانشگاه ما ... کاردستی آموزش کاردستی ساخت اشیا - آکاایران www.akairan.com/kardasti-honar/kardasti1/‏ - ذخیره شده - مشابه کاردستی با سی دی,کاردستی کودکانه,کاردستی های زیبا,کاردستی کودکان ... با کاغذ,آموزش کاردستی با وسایل دور ریختنی,آموزش کاردستی های جالب,آموزش ... نحوه رنگ کردن دیوارها با اکلیل - · آموزش دوخت چادر فرشته -آکا · آموزش تصویر ... آموزش ساخت عروسک گوسفند ویژه سفره هفت سین 94 (عکس) -آکا · آموزش درست کردن گل با بادکنک! کاردستی - نیک صالحی - صندلی the-chair.loger.ir/link/109/کاردستی-نیک-صالحی‏ - ذخیره شده ساخت کاردستی با مواد دور ریختنی با ایده های جدید و زیبا + تصاویر ... آموزش ساخت کاردستی گل جورابی زیبا با وسایل دورریختنی +تصاویر ...