مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه

[ad_1]
مفیدستان:

در این ساختنی یاد می‌گیرید چطور برای دسته تابه و قابلمه کاور بافتنی ببافید. با بافت این کاورها دیگر مجبور نیستید همیشه دستگیره به دست باشید و آشپزی برایتان ساده تر می‌شود. بافت این کاور بافتنی بسیار ساده است و نیاز به مهارت قلاب بافی زیادی ندارد. با ساختنی همراه باشید.

برای بافت کاور بافتنی قابلمه فقط باید بافت‌های زنجیره، نامرئی، پایه کوتاه و پایه بلند را بلد باشید. با همین چهار بافت ساده می‌توانید این کاورها را در کمترین زمان ببافید.

گام اول: وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز
وسایل مورد نیاز
  • کاموا
  • میل قلاب بافی ۴ یا ۵ میلیمتری
  • قیچی

گام دوم: دور پایه

دور پایه را ببافید
دور پایه را ببافید

در این آموزش ساخت بافت کاور در سایز بزرگ و کوچک را یاد می‌گیرید. ابتدا بافت کاور بافتنی سایز کوچک را یاد می‌دهیم و سپس سراغ سایز بزرگ می‌رویم. البته روش بافت تفاوت چندانی ندارد.برای شروع سیزده زنجیره ببافید. سپس با یک بافت نامرئی به زنجیره اول برگردید تا یک حلقه شکل بگیرد.

گام سوم: دور اول

دور اول را ببافید
دور اول را ببافید

روی هر کدام از بافت‌های حلقه یک زنجیره و یک بافت پایه کوتاه بزنید. در این مرحله نباید به سر حلقه بافت نامرئی بزنید چون می‌خواهید روی دورهای بعدی کار کنید.

گام چهارم: بافت را ادامه بدهید

روی حلقه‌های پشتی تمام دورهای بافت یک بافت پایه کوتاه بزنید تا تعداد دورها به بیست برسد (یا طول کاور به اندازه دلخواه تان برسد).

گام پنجم: گره‌ها را کم کنید

وقتی طول کاور بافتنی به اندازه دلخواه تان رسید، باید تعداد گره‌ها را کم کنید.

روی بافت اول حلقه پشتی یک بافت پایه کوتاه بزنید و روی دو بافت بعدی بافت پایه کوتاه کاهش بزنید. دوبار دیگر اینکار را تکرار کنید و سپس شکاف باقیمانده را با بافت نامرئی ببندید.

گام ششم: حلقه سر کاور را ببافید

این مرحله اختیاری است اما استفاده از کاور را ساده تر می‌کند. یازده زنجیره ببافید و پایه زنجیره‌ها را بافت نامرئی بزنید تا یک حلقه شکل بگیرد. سپس سر کاموا را ببندید.

گام هفتم: کاور سایز بزرگ

برای کاور بافتنی سایز بزرگ، فقط باید کاور را بلندتر و عریض تر ببافید. با استفاده از همین الگوی ساده می‌توانید کاور را در هر سایزی که می‌خواهید ببافید.

برای شروع پانزده بافت زنجیره ببافید و با یک بافت نامرئی به سر بافت برگردید تا یک حلقه شکل بگیرد. تا ۲۵ دور روی حلقه‌های پشتی بافت پایه کوتاه بزنید و آنقدر ادامه بدهید تا طول کاور به اندازه دسته تابه یا قابلمه بشود.

بقیه مراحل بافت هم مشابه کاور سایز کوچک است.

گام هشتم: کاور بافتنی را تزیین کنید

برای تزیین کاور بافتنی می‌توانید از منجوق، گل بافتنی با رنگ‌های متفاوت در بافت استفاده کنید. اگر می‌خواهید مشابه گل‌هایی که در تصویر می‌بینید را ببافید، به روش زیر عمل کنید:

ابتدا یک حلقه جادویی ببافید (بافت پایه کوتاه، بافت پایه بلند، یک زنجیره، بافت نامرئی). پنج بار دیگر اینکار را تکرار کنید و سر کاموا را ببندید. حالا می‌توانید گل را به کاور بدوزید.

کاورهای بافتنی آماده است

با این کاورها دیگر لازم نیست از دستگیره برای جابجا کردن تابه یا قابلمه داغ استفاده کنید. تصاویر کاورهایی که می‌بافید را با ساختنی به اشتراک بگذارید.

منبع

خلاصه مطلب

عنوان مطلب

آموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه

توضیح کوتاه

با این کاورها دیگر دست تان موقع جابجا کردن تابه و قابلمه نمی‌سوزد.

نویسنده

عاطفه اسدزاده

در ساختنی بخوانید :


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران طی سطلی کاره …گن سینه ایر برا تایی ترکیه ای خرید گن سینه ایر برا تایی ترکیه ایآیسامسایت آیسام با هدف کسب درآمد برای همگان ایجادشده رایگان ثبت نام کنید، کالا ثبت کنید فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران طی سطلی کاره ایگوری گن سینه ایر برا تایی ترکیه ای خرید گن سینه ایر برا تایی ترکیه ای آیسام سایت آیسام با هدف کسب درآمد برای همگان ایجادشده رایگان ثبت نام کنید، کالا ثبت کنید، بخرید



لینک منبع :آموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه

آموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه | ساختنی saakhtani.ir/archive/1395/11/52974‎Cached2 فوریه 2017 ... در این ساختنی آموزش بافت کاور بافتنی برای دسته قابلمه و تابه را یاد می گیرید. این کاورهای بافتنی دسته قابلمه را کاملاً می پوشانند. طرز بافت کاور قابلمه بایگانی | ساختنی saakhtani.ir/tags/طرز-بافت-کاور-قابلمه‎Cachedدر این ساختنی یاد می‌گیرید چطور برای دسته تابه و قابلمه کاور بافتنی ببافید. با بافت این کاورها دیگر مجبور نیستید همیشه دستگیره به دست باشید و آشپزی ... آموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه - لیست اخبار newslist.ir/news/sci.../آموزش-بافت-کاور-بافتنی-برای-دسته-تابه‎Cached2 فوریه 2017 ... در این ساختنی یاد می گیرید چطور برای دسته تابه و قابلمه کاور بافتنی ببافید با بافت این کاورها دیگر مجبور نیستید همیشه دستگیره به دست ... آموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه ... - فیس بوک - لاگر ifacebook.loger.ir/.../آموزش-بافت-کاور-بافتنی-برای-دسته-تابه-و-قابلمه-ساختنی‎Cachedآموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه | ساختنی. در این آموزش ساخت بافت کاور در سایز بزرگ و کوچک را یاد می‌گیرید. ابتدا بافت کاور بافتنی سایز ... طرز بافت کاور سطل زباله brandsara.xyz/طرز+بافت+کاور+سطل+زباله/‎Cachedساخت جادستمال کاغذی و سطل آشغال برا اتاق پذیرایی آموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه … سطل بافتنی – جدیدترین نمونه های زیبا و شیک طرز بافت ... بافت کاور ظروف varzeshh3.ir/بافت+کاور+ظروف/‎Cachedآموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه … آموزش تصویری بافت کاور فنجان و زیر لیوانی برای طی نظافت کاور بافتنی درست کنید + عکس - آکا اموزش ... کاور موبایل | دونه دونه.کام doonedoone.com/archives/tag/کاور-موبایل‎Cachedسه سری زنجیره خیلی بلند بزنید که دوبرابر عرض ساک به علاوه بلندی دسته ها باشد. آنها را باهم .... ( آموزش زیر بافتن دانه هایی که رو هستند در قسمت آموزش بافتنی). بافت کاور ظروف dokhtar.ga/بافت+کاور+ظروف/‎Cachedآموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه … آموزش بافت کاور لیوان با ... - honari.com آموزش تصویری بافت کاور فنجان و زیر لیوانی تزئینات ... بافت کاور ظروف viogram.ir/بافت+کاور+ظروف‎Cachedآموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه … آموزش تصویری بافت کاور فنجان و زیر لیوانی 18 - آموزش بافتنی - آموزش بافت کاور قوری فانتزی رنگینک ... بافت کاور سطل farsdaily.ir/news/بافت-کاور-سطل‎Cachedدارای کاور ... ست سطل و جا دستمالی سفید بافت حصیری شیک و ... 587. آموزش بافت کاور بافتنی برای دسته تابه و قابلمه | ساختنی. در این ساختنی آموزش بافت کاور ...