مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گلایه ستاد مبارزه با قاچاق از وزارت ارتباطات

[ad_1]

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: آنچه مورد گلایه ما است، کندی پیشرفت این پروژه است و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظار دارد تا مراحل انجام تست‌های مختلف این طرح با سرعت بیشتری اجرایی شود.

به گزارش مشرق، قاسم خورشیدی در تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح رجیستری اظهار داشت: در حال حاضر این طرح در دست وزارت ارتباطات قرار دارد و تا آنجا که مطلعیم، تست‌های آزمایشی مربوط به این طرح در حال انجام است.
 
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در واکنش به گمانه‌زنی‌های برخی‌ها در خصوص به سرانجام نرسیدن این طرح به گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی درباره وجود ایراد و یا اشکال لاینحلی در این طرح که منجر به تعویق پروژه ثبت و شناسه‌دار کردن تلفن‌های همراه بشود به دست ما نرسیده است و این طرح باید حتماً اجرایی شود.
 
وی با گلایه‌مندی از پیشرفت کند اجرای این طرح افزود: آنچه مورد گلایه ما است، کندی پیشرفت این پروژه است و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظار دارد تا مراحل انجام تست‌های مختلف این طرح با سرعت بیشتری اجرایی شود.
 
خورشیدی در تشریح چرایی پیشرفت کند این طرح نیز گفت: با توجه به جمعیت قابل ملاحظه کاربران تلفن همراه در کشور، باید دقت لازم در انجام تست‌های این طرح را به خرج داد تا خدای ناکرده پس از زیر بار رفتن سیستم مخابراتی کشور در این پروژه، نگرانی خاصی بوجود نیاید.
 
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در واکنش به نگرانی برخی کارشناسان که سخنان دو روز پیش وزیر ارتباطات در همایش پدافند غیرعامل را به نوعی نشان از عدم جدیت این وزارتخانه در اجرای طرح رجیستری موبایل می‌دانند افزود: من از صحبت‌های وزیر ارتباطات چنین برداشتی را نداشتم و هیچگاه مخالفتی از سوی ایشان برای متوقف کردن طرح ثبت و شناسه‌دار کردن تلفن‌های همراه (رجیستری) مطرح نشده بود.
 
وی با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن طرح رجیستری موبایل خاطرنشان کرد: ما معتقدیم تنها راه پیشگیری از قاچاق تلفن همراه در کشور، اجرای طرح ثبت و شناسه‌دار کردن تلفن‌های همراه و به دنبال آن ممانعت از ارائه خدمات به گوشی‌های تلفن همراه قاچاق است و از این رو مصرانه، اجرایی شدن این طرح را پیگیری خواهیم کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

نرماندی در پی فتح بازار ایران با شیرخشک و ظروف مسی هیأتی متشکل از بازرگانان، مدیران ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه اوباما تمدید قانون تحریمهای ایران را امضاء جدیدترین خبرهای شهر سلطانیه خبر فارسیگرمای موسیقی در ماه های سرد سال از بازگشت خواننده تو مثل گلی و حال و هوای هندی بنیامین رحمانی‌فضلی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس …رحمانی‌فضلی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس روحانی قطعاً نامزد انتخابات ۹۶ می‌شود اخبار پاکستان اخبار امروزاردوغان بر لزوم دوستی بین افغانستان و پاکستان تاکید کرد انتقاد اردوغان از روزنامه موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنابه گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اتمام سال مالی اسفند گذشته، شرکت های بزرگ و جدیدترین خبرهای استان کرمان خبر فارسیرئیس شورای اسلامی شهر رودبار با بیان اینکه نهاد شورای اسلامی و شهرداری پس از دولت و خبرگزاری تابناک اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتغییرسبک با تغییرنسل فوتبال ابران رتبه برتر برای روابط عمومی شهرداری اصفهان برد کره آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم …ساندیس خور هیئتی که در آن دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد؛ ابن زیاد هم سینه می زندگزارش کامل فارس از جلسه رای اعتماد به وزرای …گزارش کامل فارس از جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی فانی و فرجی‌دانا از خانه ملت نسخه قابل چاپ کلیدواژه اقتصاد …اقتصاد مقاومتی تعداد فیش الف رانتخواری بزرگ در شرکت خصوصی متصل به …ضمن تشکر از اطلاع رسانی حرفه ای شما به نظر من بهتر است که مجلس محترم با استناد به همین ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش ثروت واقعی …ازدواج شرم‌آور زنی با پسر ساله‌اش برکو زن ۴۰ ساله اهل زیمبابوه در کمال ناباوری قصد „ ň ş ň ş اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در برخی مناطق کشور خبر دادشهریور ۸٧ زیتونکشکول اسرار و اطلاعاتی درباره چاه زمزم یکی از خادمان مکه مکرمه، اسرار و اطلاعات مجموع بخشنامه های قضایی جدیدترین اخبار و قوانین …مجموع بخشنامه های قضایی عناوین بخشنامه ها رعایت دقیق قانون در رسیدگى به پرونده هاى



لینک منبع :گلایه ستاد مبارزه با قاچاق از وزارت ارتباطات

گلایه ستاد مبارزه با قاچاق کالا از کندی تست مراحل رجیستری در وزارت ... https://www.tasnimnews.com/.../گلایه-ستاد-مبارزه-با-قاچاق-کالا-از-کندی-تست-مراحل-رجیستری-در-وزارت-ارتباطات‎Cached26 ا کتبر 2016 ... سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: آنچه مورد گلایه ما است، کندی ... مبارزه با قاچاق کالا از کندی تست مراحل رجیستری در وزارت ارتباطات. انتقاد از تأخیر وزارت ارتباطات در اجرای طرح رجیستری - کیهان kayhan.ir/fa/.../انتقاد-از-تأخیر-وزارت-ارتباطات-در-اجرای-طرح-رجیستری 17 ژانویه 2017 ... قاسم خورشیدی در گفت‌وگو با فارس درخصوص اعلام وزیر ارتباطات مبنی ... سخنگوی مرکزی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با طرح گلایه از حرکت کند ... گلایه ستاد مبارزه با قاچاق از وزارت ارتباطات - دانلود کلیپ و فیلم www.oaudiovideo.com/.../گلایه_ستاد_مبارزه_با_قاچاق_از_وزارت_ارتباطات گلایه ستاد مبارزه با قاچاق از وزارت ارتباطات. دانلود موضع گیری وزیر ارتباطات درباره اسنپ و تپسی (فیلم) ... دانلود غیر فعال شدن سیمکارت روی موبایل های قاچاق. گلایه ستاد مبارزه با قاچاق کالا از وزارت ارتباطات و اجرای ... - آخرین خبر akharinkhabar.ir/tech/3045431 26 ا کتبر 2016 ... تسنیم/ سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: آنچه مورد گلایه ما است، کندی پیشرفت این پروژه است و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتظار ... گلایه ستاد مبارزه با قاچاق از وزارت ارتباطات - شفاف نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27161048 26 ا کتبر 2016 ... وزیر ارتباطات در مورد طرح رجیستری هم عنوان کرد که چارچوبی در کمیته ی متشکل از وزارت ارتباطات، گمرک و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مشخص ... گلایه ستاد مبارزه با قاچاق کالا از مراحل رجیستری در وزارت ارتباطات ... khabarpu.com/k.php?u=2q/...2KrYsdin2LIg2YbbjNmI2LI= گلایه ستاد مبارزه با قاچاق کالا از مراحل رجیستری در وزارت ارتباطات - تراز نیوز | خبر پو, پویش آخرین اخبار روز ایران و جهان. تک شات | گلایه ستاد مبارزه با قاچاق کالا از وقفه های رخ داده در اجرایی ... techshot.ir/u/101681 27 ا کتبر 2016 ... سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص صحبت های اخیر وزیر ارتباطات و شائبه ی جدی گرفته نشدن این طرح در وزارتخانه گفته است: «من از ... گلایه ستاد مبارزه با قاچاق کالا از وقفه های رخ داده در اجرایی شدن طرح ... www.shahrekhabar.com/science/14775553200314 27 ا کتبر 2016 ... حال سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص تاخیر های مکرر در ... این طرح در وزارتخانه گفته است: «من از صحبت‌ های وزیر ارتباطات چنین ... جهان نیوز - مبارزه با گوشی قاچاق «رجیستری» نمی شود www.jahannews.com/news/.../مبارزه-گوشی-قاچاق-رجیستری-نمی-شود‎Cached3 ساعت قبل ... در حالی که طرح رجیستری تلفن همراه از آذرسال ۹۴ در ستاد مبارزه با قاچاق ... با قاچاق کالا از کُندی پیشرفت طرح از ناحیه وزارت ارتباطات، گلایه دارند. گلایه ستاد مبارزه با قاچاق از وزارت ارتباطات - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../گلایه_ستاد_مبارزه_با_قاچاق_از_وزارت_ارتباطات‎Cachedدانلود در ششمین جلسه هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز چه گذ. گلایه ستاد مبارزه با قاچاق از وزارت ارتباطات. دانلود مبارزه با قاچاق گوشی های همراه با ثبت کدهای ...