مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه+تصاویر

[ad_1]

امروز میخواهیم برای شما درست کردن کاردستی ساعت را آموزش دهیم

آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه

کاردستی ساعت

امروز میخواهیم برای شما درست کردن کاردستی ساعت را  آموزش دهیم که از خلاقیت و ابتکار خود در به وجود آوردن یک ساعت کره ماه لذت ببرید.

 وسایل لازم


تخته سه لا
موتور یک ساعت کوچک
عقربه های یک ساعت قدیمی
چسب و قیچی
عکس کره ماه

شیوه ساخت


ابتدا یک عکس از کره ماه آماده کنید و اضافه عکس را با قیچی جدا کنید طوری که تنها خود تصویر کره باقی بماند.

سپس طرح آماده را روی تخته سه لا با مداد بکشید و آن را با اره مویی کاملا به شکل و اندازه کره برش بزنید. برای این که پشت تخته نیز مرتب باشد از مقوای سفید یک دایره به اندازه مقوا برش بزنید و به پشت تخته به وسیله چسب چوب بچسبانید.

آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه

 تصویر اصلی کره ماه را نیز برروی تخته بچسبانید. مرکز کره را با خودکار علامت گذاری کنید و سوراخ ریزی به وسیله درفش در آن ایجاد کنید. سپس عقربه ها و ثانیه شمار ساعت را در مرکز کره قرار دهید و موتور ساعت را با چسب چوب به پشت تخته متصل کنید. از خلاقیت و ابتکار خود در به وجود آوردن یک ساعت کره ماه لذت ببرید.
آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه

نوجوان ها

اخبار مرتبط:

آموزش ساخت ساعت زیبا وشیک با وسایل ساده و دور ریختنی+تصاویر

ایده هایی برای ساخت ساعت های کوکی قدیمی+تصاویر

ساخت ساعت مچی با سنگهای سیاره ماه+عکس

ساخت ساعت متمرکز کننده نور

ساخت ساعت آفتابی در نجف آباد


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

کاردستی آموزش ساخت آویز کاغذی بسیار زیبا با روشی ساده تصاویر آموزش ساخت سبد بسیار زیبا ایده های خلاقانه برای ساخت گلدان با وسایل …ساخت گلدان با وسایل بازیافتی ایده‌های طراحی امروز یک گام دیگر به سمت بازیافت و روشی آسان برای تزئین کردن دیوار ساده تصاویرکاغذ دیواری یکی از روش ها برای تزیین دیوارهای ساده است این بار با یک روش آسان، با تاریخ ایران تاریخ ایرانایران باستانبزرگان ایراندوران قدیمعکس های قدیم تصاویرپادشاهان



لینک منبع :آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه+تصاویر

Images for آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه+تصاویر آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه+تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../آموزش-ساخت-کاردستی-ساعت-دیواری-ماهتصا.html‎Cached22 ا کتبر 2016 ... کاردستی ساعتامروز میخواهیم برای شما درست کردن کاردستی ساعت را آموزش دهیم که از خلاقیت و ابتکار خود در به وجود آوردن یک ساعت کره ماه لذت ... آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه+تصاویر - پورتال نیک صالحی tnews.ir/news/5ce276420626.html‎Cachedکاردستی ساعت امروز میخواهیم برای شما درست کردن کاردستی ساعت را آموزش دهیم که از خلاقیت و ابتکار خود در به وجود آوردن یک ساعت کره ماه لذت ببرید. وسایل لازم ... آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه تصاویر -آکا www.akairan.ir/8-آموزش_ساخت_کاردستی_ساعت_دیواری_ماه%2Bتصاویر_-آکا‎Cached16 مه 2017 ... آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه تصاویر -آکا. کلمه آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه تصاویر -آکا هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. یادگیری ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه+عکس ها و تصاویر - سرزه www.serze.com/یادگیری-ساخت-کاردستی-ساعت-دیواری-2247102/‎Cached13 نوامبر 2016 ... آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه+تصاویر عکس شماره 1 ⇩ کاردستی ساعت امروز میخواهیم برای شما تهیه کردن کاردستی ساعت را تعلیم دهیم که از ... کاردستی آموزشی ساعت – کودک سیتی، سرگرمی و آموزش کودک و خانواده https://www.koodakcity.com/kids-craft/clock/‎Cachedدر این نوشته چندین طرح مختلف از کاردستی ساعت با استفاده از بشقاب یکبار ... بزرگ ساعت تصویر بالا و همنطور اعداد ساعت ، روی لینک زیر کلیک راست کرده و آن را ... از کاردستی ساده میمون با بشقاب یکبار مصرف · نحوه ساخت کاردستی ماه و ستاره ... مدل های کاردستی ساعت جدید و خلاقانه - آرگا arga-mag.com/28640/کاردستی-ساعت‎Cached21 نوامبر 2015 ... ساخت کاردستی ساعت دیواری یکی از ساده ترین کاردستی هاست که به راحتی می توانید آن را با انواع وسایل موجود در منزل تهیه نمایید. این کاردستی ... ساخت ساعت های زیبا و خلاقانه | www.WeAre.ir مجله علمی، تاریخی، هنری ... www.weare.ir/interesting/art/ساخت-ساعت-های-زیبا-و-خلاقانه/‎Cached Similar3 مه 2013 ... ساعت دیواری. ساعت قلاب بافی. برای ساخت این ساعت ها می توانید طرح قلاب بافی خود را بر روی یک سفال یا درون یک بشقاب بچسپانید و ساعت را به ... آموزش ساخت ساعت دیواری کریستالی - مجله خبری موریکس morix.ir/search/?q=آموزش+ساخت+ساعت+دیواری+کریستالی‎Cachedآموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه+تصاویر -آکاآموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه+تصاویر -آکا آکاایران: آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری ماه+تصاویر ... ساعت دیواری سه بعدی | آموزش ساخت ساعت دیواری با خلال دندان - پرشین وی persianv.com/.../ساعت-دیواری-سه-بعدی-آموزش-ساخت-ساعت-دی.html‎Cached... ایرانی · غذاهای شمالی · غذاهای جنوبی · نوشیدنی · غذاهای ماه محرم · آشپزی ماه رمضان · خواص خوراکیها ... تاریخ نشر :پنجشنبه 06 آوریل 2017 مشاهده : کاردستی RSS اشتراک: ... ساعت دیواری سه بعدی گام اول : وسایل مورد نیاز برای ساخت ساعت دیواری تهیه کردن وسایل لازم خلال ... آموزش درست کردن ساعت شنی با بطری خالی نوشابه + تصاویر.