مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کاردستی با فوم

[ad_1]

بامداد – کاردستی با فوم

وسایل مورد نیاز:

۱- فوم های رنگی ترجیحاً قرمز و آبی

۲- قیچی

۳- چسب

۴- دو عدد میله چوبی

۵-رنگ اکرولیک به رنگ های سفید و زرد

۶- قلمو

۷- پنبه یا پشم شیشه

۸- ماژیک مشکی

۹- ربان به مقدار لازم

چگونه یک پرنده سبک با فوم بسازیم

مرحله اول: شکل پرنده را روی فوم ها مطابق نمونه بکشید و آنها را با قیچی از روی فوم جدا کنید.

مرحله دوم: دورتادور بدن پرنده را از داخل بچسبانید و به اندازه ۲٫۵ سانتیمتر زیر آن را باز بگذارید، از همان قسمت مقداری پنبه داخل بدن پرنده بگذارید و میله چوبی را داخل آن قرار داده و با چسب بچسبانید .
پرنده

مرحله سوم: بال های پرنده را به بدنه بچسبانید و بدن آنها را با گذاشتن مجموعه ای از نقطه های سه تایی روی بال و بدنه رنگ کنید. برای گذاشتن نقطه از انتهای قلمو نیز می توان استفاده کرد.

به وسیله ماژیک مشکی برای دو پرنده چشم بکشید.

مرحله چهارم: از ربان های رنگی برای بستن به دور گردن پرنده ها استفاده کنید.

کاردستی با فوم

منبع: howstuffworks.com


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

با فوم بسازیدکاردستی مرحله اول شکل پرنده را روی فوم ها مطابق نمونه بکشید و آنها را با قیچی از روی فوم جدا فوم کاردستی فومکاردستیفوم کاردستی فومیران بهترین فوم کاردستی با رنگبندی متنوع و حالت پذیری بالا جهت ساخت



لینک منبع :کاردستی با فوم

Images for کاردستی با فوم ساخت کاردستی با فوم های رنگی برای کودکان - آرگا arga-mag.com/101194/کاردستی-با-فوم‎Cached2 دسامبر 2016 ... ایده های خلاقانه و جالب برای ساخت کاردستی با فوم گلسازی را در این مطلب معرفی می نماییم که با این روش های جدید می توانید زیباترین کاردستی ها را ... آپارات - کاردستی با فوم www.aparat.com/result/کاردستی_با_فوم‎Cachedآپارات - کاردستی با فوم. ... نحوه ساخت باب اسفنجی با استفاده از فوم · فکرآفرین. 9,328 بازدید. 4:20 ... چگونه با استفاد از فوم یک گل رز بسازیم؟ فکرآفرین. کاردستی با فوم - نازک nazak.ir/tag/کاردستی-با-فوم/‎Cached Similarدر این پست از سایت نازک با ایده ای جالب از ساخت یک کیف با استفاده از فوم و کارتن خالی آشنا می شوید . کارتن های خالی دورریختنی را می توانید با کمی خلاقیت به ... با فوم بسازید(کاردستی) - بیتوته www.beytoote.com/baby/fun-baby/haniwork-bird.html‎Cached Similarکاردستی کاردستی کودکان آموزش کاردستی کاردستی برای کودکان مرحله اول شکل پرنده را روی فوم ها مطابق نمونه بکشید و آنها را با قیچی از روی فوم جدا کنید. فوم کاردستی - فومیران https://www.foamiran.com/فوم-کاردستی‎Cachedفوم کاردستی فومیران بهترین فوم کاردستی با رنگبندی متنوع و حالت پذیری بالا جهت ساخت کاردستی می باشد. کاردستی کیف با فوم - فومیران https://www.foamiran.com/tag/کاردستی-کیف-با-فوم‎Cachedکاردستی کیف با فوم. ... پرورش خلاقیت در کودکان است. گرچه این فوم‌های کاردستی برای گروه سنی کودک و بچه‌های مهد کودک طراحی شده اند، اما تمام گروه‌های سنی می‌توانند. کاردستی با فوم های رنگی برای کودکان با طرح های جالب + تصاویر ... tnews.ir/news/9efe83453639.html‎Cachedکاردستی با فوم های رنگی را می توان از جمله کاردستی های جالب و زیبا دانست که دارای تنوع بالایی می باشند. کاردستی با فوم های رنگی کاردستی با فوم های رنگی ایده ... آموزش کاردستی با فوم - فوم مارکت www.foammarket.com/کفپوش/آموزش-کاردستی-با-فوم‎Cachedآموزش کاردستی با فوم به شما کمک میکند تا بتوانید با موارد استفاده و کاربرد فوم آشنا شوید. آموزش ساخت : با فوم کاردستی کیف گوشی بسازید | ساختنی saakhtani.ir/archive/1394/08/21616‎Cached Similar31 ا کتبر 2015 ... در این پست ساختنی طرز ساخت کیف گوشی با فوم کاردستی را یاد می گیرید. این کاور فومی چند ماه دوام دارد و هزینه ساخت آن بسیار پایین است.