مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

متولد شدن نوزاد عجیب الخلقه با ۴ پا در هند + عکس

متولد شدن نوزاد عجیب الخلقه با ۴ پا در هند + عکس

هر نوزاد یک موهبت الهی است، ولی بعضی مردم باور دارند کودکی که در شهر کوچکی در هند در تاریخ ۱۸ آپریل متولد شد قطعا “فرزند خدا” است.

از یوردا خاتون (Ureda Khatun) پسر بچه ای با چهار دست و چهار پا متولد شد که مردم محلی باور دارند این بچه حلول یکی از خدایان دین هندو به نام گانشا (Gansha) است.

عجیب الخلقه خدایان دین هندو تولد نوزاد عجیب انسان عجیب اخبار هند Ureda Khatun

دین باوران به این شهر کوچک سرازیر شده تا تولد او را جشن بگیرند و او را که به عقیده ی آنان حلول یکی از بزرگترین خدایان دین هندواست و به صورت یک فیل با چهار بازو تصویر می شود عبادت کنند.

عجیب الخلقه خدایان دین هندو تولد نوزاد عجیب انسان عجیب اخبار هند Ureda Khatun

یکی از اقوام مادر می گوید:” اول که او متولد شد ما باورمان نمی شد، پرستار گفت که او به طرز بدی ناقص به دنیا آمده ولی من می توانستم ببینم که این علامتی از سوی خداست” او اضافه کرد:” در حقیقت این یک معجزه است، او پسر خداست”

عجیب الخلقه خدایان دین هندو تولد نوزاد عجیب انسان عجیب اخبار هند Ureda Khatun

پزشکان باور دارند که بچه احتمالا یک دوقلو بوده که کاملا رشد نکرده و از هم جدا نشده اند، پرستار ساریتا دوی (Sarita Devi) می گوید که آنها به خوبی از بچه مراقبت می کنند ولی هنوز وضعیت مادر نامشخص است.

عجیب الخلقه خدایان دین هندو تولد نوزاد عجیب انسان عجیب اخبار هند Ureda Khatun

این شهر کوچک که زمانی بسیار آرام و بی سر و صدا بود، الان از هزاران نفر زائری  پر شده که از سر تا سر هندوستان آمده اند تا یک نظر این کودک را ببینند و خدای هندو را عبادت کنند.

Ureda Khatun اخبار هند انسان عجیب تولد نوزاد عجیب خدایان دین هندو عجیب الخلقه



لینک منبع :متولد شدن نوزاد عجیب الخلقه با ۴ پا در هند + عکس

تولد نوزاد عجیب الخلقه با 4 پا در هند + تصاویر - نمناک namnak.com/نوزاد-عجیب-الخلقه.p34146‎Cachedنوزاد و نوزاد عجیب الخلقه و نوزاد عجیب و نوزاد عجیب و غریب در هند را در نمناک ببینید . تولد نوزاد با هشت دست و پا + عکس - نمناک namnak.com/نوزاد-هشت-دست-پا.p9668‎Cachedنوزاد و نوزاد عجیب و غریب و تولد نوزاد با هشت دست و پا را در نمناک ببینید. ... کودکی با چهار دست و چهار پا به در شرق هند به دنیا آمد که متاسفانه به دلیل وجود خرافاتی در ... متولد شدن نوزاد عجیب الخلقه با ۴ پا در هند + عکس | ساتین saten.ir/115911/متولد-شدن-نوزاد-عجیب-الخلقه-با-۴-پا-در-ه/‎Cached31 آگوست 2016 ... هر نوزاد یک موهبت الهی است، ولی بعضی مردم باور دارند کودکی که در شهر کوچکی در هند در تاریخ ۱۸ آپریل متولد شد قطعا "فرزند خدا" است. از یوردا خاتون ... تولد نوزاد چهار پا در هندوستان + تصاویر | رکنا www.rokna.ir/...3/242871-تولد-نوزاد-چهار-پا-در-هندوستان-تصاویر‎Cached5 فوریه 2017 ... تولد این نوزاد عجیب الخلقه موجب شگفتی وی و شوهر 26 ساله اش، " چناباساوا" ... ( چند عضوی) است که در چنین شرایطی نوزاد با اندامی اضافی بدنیا می آید. حیوان عجیب در هند - onvansho onvansho.ir/result/حیوان-عجیب-در-هند.html تولد گوساله ای عجیب الخلقه با صورتی شبیه به انسان عکس تولد یک گوساله عجیب ... تولد نوزاد عجیب الخلقه با 4 پا در هند گل های عجیبشگفت انگیز شبیه حیوان . متولد شدن نوزاد عجیب الخلقه با ۴ پا در هند + عکس - ایمان نیوز www.imannews.com/.../متولد-شدن-نوزاد-عجیب-الخلقه-با-۴-پا-در-هند-%20-عکس 31 آگوست 2016 ... متولد شدن نوزاد عجیب الخلقه با ۴ پا در هند + عکس. هر نوزاد یک موهبت الهی است، ولی بعضی مردم باور دارند کودکی که در شهر کوچکی در هند در تاریخ ۱۸ ... نوزاد عجیب الخلقه چهار پا متولد شد + تصاویر - سماتک www.samatak.com/news/incidents/نوزاد-عجیب-الخلقه-چهار-پا.html‎Cachedنوزاد عجیب الخلقه 4 پا جراحی شد. داستان ادامه دار تولد نوزادان عجیب و غریب در کشور هند به نوزاد 4 پایی رسید که با 2 پای اضافه در پشت بدنش متولد شده بود ، وضعیت ... تولد نوزاد عجیب الخلقه با 4 پا در هند + تصاویر - زنده باد ولایت zendebadvelayat.ir/.../تولد+نوزاد+عجیب+الخلقه+با+4+پا+در+هند+%2B+تصاویر‎Cachedنوزاد چهار پای عجیب و غریب. زنده باد ولایت / باور و اعتقاد بسیاری از افراد چنان قوی و پایدار هست که هر نشانه ای را مرتبط با آن می دانند باورهایی که در وجودشان ریشه ... نوزادی با چهار پا+ عکس - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی-5/592750-نوزادی-با-چهار-پا-عکس‎Cached6 فوریه 2017 ... این مورد یک نقص مادرزادی با نام " polymelia " ( چند عضوی) است که در ... نام زن 23 ساله هندی است که به تازگی نوزاد پسری عجیب بدنیا آورده است. این نوزاد دارای چهار پا است. تولد این نوزاد عجیب الخلقه موجب شگفتی وی و شوهر 26 ساله اش، .... ۴. مکان فوق‌العاده دیدنی اما ممنوع!/ عکس. ۵. کشف تشک نوزاد آغشته به شیره تریاک ... نوزادی عجیب الخلقه با جهارد دست و چهار پا در چین به دنیا آمد تصویر tik.abtinblog.com/.../نوزادی+عجیب+الخلقه+با+جهارد+دست+و+چهار+پا+در+چین+به+دنیا+آمد+++تصویر نوزادی عجیب الخلقه با جهارد دست و چهار پا در چین به دنیا آمد تصویر,تیک. ... تصویر تولد نوزاد 7 کیلویی در چین عکس متفاوت‌ و عجیب ترین کودکان دنیا عکس ... فیلم/ به دنیا آمدن نوزادی با دو سر و سه دست در هند تولد سنگین‌وزن‌ترین نوزاد عکس تولد ...