مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید

به گزارش جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه با بیان اینکه نان داغ در کیسه های پلاستیکی سبب تولید حرارت می‌شود ؛گفت: هنگام خرید نان تازه آن را در کیسه های پلاستیکی قرار ندهید.

این متخصص تغذیه افزود: حرارت نان داغ در کیسه های پلاستیکی سبب تعرق کیسه و کپک زدن نان می شود.

وی درباره ظروف پلاستیکی بیان کرد: پلاستیک از مواد نفتی و پتروشیمی تولید می شود به همین دلیل در شرایط تماس با مواد داغ و اسیدی ماده ای به نام مونومر(مولکول های کوچکی که تعدادی اتم را در یک ردیف دربر می گیرد) بوجود می آید که این مواد در دراز مدت ممکن است خطرناک و سرطان زا باشد.

عزیزی در ادامه افزود: تولید مواد مانومر در کیسه و تماس با نان باعث ایجاد بیماری هایی همچون ریوی و اختلال گوارشی می شود و سیستم های عملکردی بدن افراد را مختل می کند.

وی در پایان اظهار داشت: بهتر است بجای کیسه پلاستیکی از پارچه استفاده کنید ،البته از پارچه های ساده نه رنگی زیرا رنگهای بکار برده شده در آنها نیز شیمیایی است.



لینک منبع :مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید

مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../مواد-غذایی-را-در-کیسه-های-پلاستیکی-نگذارید‎Cached8 آگوست 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: استفاده از کیسه های پلاستیکی برای مصرف و نگهداری مواد غذایی مجاز نیست. Images for مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید - پارس نیوز www.parsnews.com/.../385640-مواد-غذایی-را-در-کیسه-های-پلاستیکی-نگذارید‎Cached9 آگوست 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: استفاده از کیسه های پلاستیکی برای مصرف و نگهداری مواد غذایی مجاز نیست. مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید | دمادم damadam.ir/.../مواد-غذایی-را-در-کیسه-های-پلاستیکی-نگذارید/id/3243738 یک متخصص تغذیه گفت: استفاده از کیسه های پلاستیکی برای مصرف و نگهداری مواد غذایی مجاز نیست. محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه در گفت وگو با باشگاه ... مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید - فردا نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/14707024806565 9 آگوست 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: استفاده از کیسه های پلاستیکی برای مصرف و نگهداری مواد غذایی مجاز نیست. - فردا نیوز. روزنامه سپید - مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید sepidonline.ir/.../40624-مواد-غذایی-را-در-کیسه-های-پلاستیکی-نگذارید.html‎Cached11 آگوست 2016 ... یک متخصص تغذیه گفت: «استفاده از کیسه‌های پلاستیکی برای مصرف و نگهداری مواد غذایی مجاز نیست.» محمد حسین عزیزی با بیان اینکه نان داغ در ... مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید! - پرشین وی persianv.com/.../مواد-غذایی-را-در-کیسه-های-پلاستیکی-نگذا.html‎Cached8 آگوست 2016 ... استفاده از کیسه های پلاستیکی برای نگهداری مواد غذایی یک متخصص تغذیه گفت: استفاده از کیسه های پلاستیکی برای مصرف و نگهداری مواد غذایی ... مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید - بی باک نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/23319513 مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید. به گزارش بی باک نیوز،محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه با بیان اینکه نان داغ در کیسه های پلاستیکی سبب تولید ... مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید - خبرگزاری بین المللی ... caspress.com/137372/مواد-غذایی-را-در-کیسه-های-پلاستیکی-نگذا/ 8 آگوست 2016 ... به گزارش خبرگزاری بین المللی کاسپین، محمد حسین عزیزی متخصص تغذیه با بیان اینکه نان داغ در کیسه های پلاستیکی سبب تولید حرارت ... مواد غذایی را در کیسه های پلاستیکی نگذارید! | سایت اخبار,سرگرمی ... miad-rodsar.ir/مواد-غذایی-را-در-کیسه-های-پلاستیکی-نگذ-2/ 8 آگوست 2016 ... استفاده از کیسه های پلاستیکی برای نگهداری مواد غذایی ... این متخصص تغذیه افزود : حرارت نان داغ در کیسه های پلاستیکی سبب تعرق کیسه و ...