مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر

این فناوری در اصل توسط شرکت Nanox ارائه شده و دارای پوشش ذرات سرامیکی سیلیکا با نانوذرات نقره است. وجود سیلیکا ویژگی‌های ضدمیکروبی نقره را تقویت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در حالی که نگرانی‌هایی درباره اثرات نانوذرات نقره بر سلامت افراد و محیط وجود دارد، شرکت سازنده مدعی است ذرات موجود در داخل بطری‌ها در پلاستیک باقی می‌مانند و وارد شیر نمی‌شوند.

این بطری هم‌اکنون در برزیل آزمایش می‌شود و Agrindus امیدوار است در آینده نزدیک بازاریابی آن‌ را در امریکا و اروپا شروع کند.



لینک منبع :بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر

Images for بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر - ایسنا www.isna.ir/news/.../بطری-های-نقره-ای-برای-افزایش-طول-عمر-شیر‎Cached8 آگوست 2015 ... شرکت برزیلی Agrindus به دنبال بازاریابی برای نوعی بطری پلاستیکی شیر است که از نانوذرات نقره جاسازی‌شده خود برای کشتن باکتری‌ها ... بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر - مرکز اطلاعات فنی ایران tici.info/default.aspx?dir=Learn_tgn&file=139405171.htm‎Cachedبطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر. شرکت برزیلی Agrindus به دنبال بازاریابی برای نوعی بطری پلاستیکی شیر است که از نانوذرات نقره جاسازی‌شده خود ... بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر - قدس آنلاین | پایگاه خبری ... qudsonline.ir/news/300797/بطری-های-نقره-ای-برای-افزایش-طول-عمر-شیر 8 آگوست 2015 ... شرکت برزیلی Agrindus به دنبال بازاریابی برای نوعی بطری پلاستیکی شیر است که از نانوذرات نقره جاسازی‌شده خود برای کشتن باکتری‌ها ... بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر - تیک https://tik.ir/fa/news/98003/بطری‌های-نقره‌ای-برای-افزایش-طول-عمر-شیر 8 آگوست 2015 ... بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر. پایگاه خبری تیک:گفته می‌شود شیر پاستوریزه تازه در این بطری تا 15 روز سالم می‌ماند. این فناوری در ... بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2015/08/08/913971‎Cached8 آگوست 2015 ... شرکت برزیلی Agrindus به دنبال بازاریابی برای نوعی بطری پلاستیکی شیر است که از نانوذرات نقره جاسازی‌شده خود برای کشتن باکتری‌ها ... بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر - دولت بهار :: هواداران دکتر ... www.dolatebahar.com/view-120574.html‎Cached8 آگوست 2015 ... شرکت برزیلی Agrindus به دنبال بازاریابی برای نوعی بطری پلاستیکی شیر است که از نانوذرات نقره جاسازی‌شده خود برای کشتن باکتری‌ها ... بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&id=38640&idG=2 8 آگوست 2015 ... بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر. از ایسنا، گفته می‌شود شیر پاستوریزه تازه در این بطری تا 15 روز سالم می‌ماند. این فناوری در اصل توسط ... بطری‌های نقره‌ای برای افزایش طول عمر شیر - صبح قزوین sobheqazvin.ir/news/46182-newscontent 8 آگوست 2015 ... شرکت برزیلی Agrindus به دنبال بازاریابی برای نوعی بطری پلاستیکی شیر است که از نانوذرات نقره جاسازی‌شده خود برای کشتن باکتری‌ها ... افزایش طول عمر شیر با بطری‌های نقره‌ای | Esfahanemrooz www.esfahanemrooz.ir/.../افزایش-طول-عمر-شیر-با-بطری‌های-نقره‌ای-.html‎Cachedافزایش طول عمر شیر با بطری‌های نقره‌ای. شرکت برزیلی Agrindus به دنبال بازاریابی برای نوعی بطری پلاستیکی شیر است که از نانوذرات نقره جاسازی‌شده خود برای ...