مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارزان و ساده:‌ ۴ راه برای تزئین شلوار جین [+عکس]

ابزار کار:

-شلوار جین
-مهره های تزئینی
-قیچی
-دم باریک
-چسب مایع گرم
-پارچه چرمی


روش کار:

مقداری از پاچه شلوار را به اندازه دلخواه بالا بزنید و پس از بریدن مقداری چرم به اندازه قسمت بالازده شلوار جین، بخش داخلی یا پشت شلوار را که اکنون رو آمده، با چسب مایع بپوشانید. چرم را روی بخش چسبمالی شده بگذارید و فشار دهید. می‌توانید برای محکم‌کاری، چرم را به شلوار بدوزید.


مهره‌های تزئینی دلخواهتان را با فرو کردن گیره‌های پشت و برگرداندن گیره‌ها به وسیله دم‌باریک به خط درز یا بخش‌های دلخواه دیگر بیاویزید و در جای خود محکم کنید.

کار تزئین شلوارتان به همین سادگی تمام شد!


برای تزئینات متنوع و متفاوت دیگر نیز اصل کار به همین طریق است که با نگاهی به تصاویر می‌توانید ایده‌های دیگری را روی شلوار پیاده کنید. البته در برخی از آنها نیاز به چسب مایع گرم نیست و تنها با فرو کردن و محکم کردن گیره پشت مهره‌های آماده‌ای که در خرازی‌ها بوفور یافت می‌شود یا دوختن آنها در محل مناسب می‌توانید طرحی نو به شلوار خود دهید.

(ترجمه: زری حسین‌زاده/بریت+کو)



لینک منبع :ارزان و ساده:‌ ۴ راه برای تزئین شلوار جین [+عکس]

Images for ارزان و ساده:‌ ۴ راه برای تزئین شلوار جین [+عکس] ارزان و ساده: ۴ راه برای تزئین شلوار جین [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../ارزان-و-ساده-‌-۴-راه-برای-تزئین-شلوار-جین-عکس‎Cached8 فوریه 2015 ... راهکار آن را با دقت بر تصاویری که در پی آمده می‌توانید بیاموزید. تصویر ارزان و ساده: ۴ راه برای تزئین شلوار جین [+عکس]. ابزار کار: -شلوار جین ارزان و ساده: ۴ راه برای تزئین شلوار جین [+عکس] - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../ارزان-و-ساده-‌-۴-راه-برای-تزئین-شلوار-جین-عکس‎Cached8 فوریه 2015 ... راهکار آن را با دقت بر تصاویری که در پی آمده می‌توانید بیاموزید. تصویر ارزان و ساده: ۴ راه برای تزئین شلوار جین [+عکس]. ابزار کار: -شلوار جین ارزان و ساده: ۴ راه برای تزئین شلوار جین [+عکس] - تی نیوز tnews.ir/news/3fd737159249.html زمان دریافت خبر : یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 12:37. ارزان و ساده: ۴ راه برای تزئین شلوار جین [+عکس]. جام جم سرا: اگر از طرح شلوارهای جین خود خسته شده اید می توانید ... ارزان و ساده: 4 راه برای تزئین شلوار جین [+عکس] | خبر فارسی khabarfarsi.com/ext/11917460 8 فوریه 2015 ... ارزان و ساده: 4 راه برای تزئین شلوار جین [+عکس]. گروه هنری، اگر از طرح شلوارهای جین خود خسته شده اید می توانید با چند دقیقه صرف وقت طرح ... ارزان و ساده: تبدیل لباس کهنه به روفرشی کودکانه |عکس| - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../ارزان-و-ساده-تبدیل-لباس-کهنه-به-روفرشی-کودکانه-عکس‎‎Cached16 جولای 2014 ... ارزان و ساده: ۴ راه برای تزئین شلوار جین [+عکس]. یکشنبه 19 بهمن 1393 12:35. تصویر هنرنمایی: زیبا کردن کفش و صندل با روسری کهنه [+عکس] ... ۴ راه ساده برای تغییر شلوار جین از مد افتاده - بنیتا www.mybenita.com/article/.../how-to-wear-skinny-jeans-diy-ideas‎Cached22 نوامبر 2016 ... ۴ راه ساده برای تغییر شلوار جین از مد افتاده ... شلواری که در عکس بالا مشاهده می‌کنید متعلق به برند Levis است و همان‌طور که می‌بینید برعکس ... چگونه از شلوار جین رنگی در پوشش خود استفاده کنیم؟ - رومیس پلاس plus.romis.com/استفاده-شلوار-جین-رنگی-در-پوشش/‎Cached8 فوریه 2017 ... چند سالی است که شلوارهای جین رنگی به پوشش افراد اضافه شده و علاقه مندان و طرفداران زیادی نیز برای خود پیدا کرده اند. شلوار جین رنگی و شلوار ... فارسی کردن گوشی سونی اریکسون lt18i - فروشگاه اینترنتی آی ام سی ... uirprq.hapin.ir/‎Cached Similarدر این آموزش از ابزار های ساده و در دسترس استفاده شده است . ... شده بهمراه عکس از محیط بازی و سایز متناسب صفحه نمایش Java Softwares: برترین ... شامل: آموزش نحوه نصب و راه اندازی GPS روی گوشی های مذکور آموزش نصب نقشه های .... لوازم یدکی · لوازم تزئینی ... ضمن مقایسه محصولات در محیطی رقابتی، خریدی بهتر و ارزانتر داشته باشند. دعای به زبان فارسی برای سفره - فروشگاه اینترنتی آی ام سی کالا mereer.hapin.ir/‎Cached Similarلطفا برای الاعات بیشتر بر روی عکس محصول کلیک کنید. ... مجموعه کامل آموزش طراحی و تزئین سفره عقد شما در حال مشاهده بخش فروشگاه اینترنتی سایت .... سفره های خود باشید طرز تهیه 30 غذای خوشمزه و لذیذ کاملا ایرانی ساده ترین راه آشپزی را . ... میتوانند ضمن مقایسه محصولات در محیطی رقابتی، خریدی بهتر و ارزانتر داشته باشند.