مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه

[ad_1]

 

برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۸

 

متخصص طب سنتی گفت: هم اکنون به دلیل شرایط و سطح زندگی خاص، اخلاط غلیظ، تحرک کم، فضولات در بدن انباشته شده و بیماری‌هایی همچون دیابت، نقرس و فشارخون ایجاد می‌شود، به همین دلیل لازم است در هفته همراه غذا چندین بار از آبلیمو و سرکه استفاده شود تا بدن از این طریق پاکسازی شود.

به گزارش ستاره ها؛ نعمت‌الله مسعودی متخصص طب سنتی در پاسخ به این سؤال که آیا آبلیمو به دلیل داشتن قند برای بیماران دیابتی مضر است یا خیر،‌گفت: آبلیمو یک نوع آنتی‌اکسیدان است و از بدن سم‌زدایی می‌کند،‌ ضدسرطان بوده اما مصرف بی‌رویه آن نیز اشتباه است، به طور کلی توصیه می‌شود در هفته چندین بار همراه با غذا از آبلیمو و سرکه برای پاکسازی بدن استفاده شود.
 
برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه
وی افزود: مثلاً درمان بعضی از بیماران دیابتی تنها با عسل است در طب سنتی نمی‌توان یک نسخه کلی برای تمام بیماران پیچید زیرا هر بیمار با توجه به مزاج خاص خود درمان می‌شود.

مسعودی مهمترین مسئله برای دیابتی‌ها را وضعیت گوارش دانست و گفت: مثلاً بیمار دیابتی که دارای سوء مزاج گرم و گوارش گرم است، پرتقال می‌تواند کمک‌کننده باشد‌،اما بیماری دیابتی که دارای مزاج و گوارش سرد است، این مسئله برعکس صدق می‌کند.

متخصص طب سنتی ادامه داد: طب سنتی دیابت را ناشی از وضعیت کلیه می‌داند به همین دلیل در این طب کلیه فرد بررسی می‌شود،‌اما یک بیمار دیابتی بهتر است با مراجعه به متخصص طب سنتی با توجه به مزاج و وضعیت بدنی خاص خود دستور ویژه‌ای دریافت کند.

وی اضافه کرد: هم اکنون به دلیل شرایط و سطح زندگی خاص، اخلاط غلیظ، تحرک کم، فضولات در بدن انباشته شده و بیماری‌هایی همچون دیابت، نقرس و فشارخون ایجاد می‌شود، به همین دلیل لازم است در هفته همراه غذا چندین بار از آبلیمو و سرکه استفاده شود تا بدن از این طریق پاکسازی شود.


 

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار پزشکی و سلامت جدیدترین و آخرین اخبار پزشکی و …اخبارپزشکیسلامت۶ راه برای پیشگیری از چین و چروک اطراف چشم با استفاده از این نکات ضروری از چین و چروک عصر ایران پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید عکس آشنایی با شگفت انگیزترین هتل های یخی علت های لرزش ناخودآگاه در بدن چیست ؟ اعصاب و روان اعصاب و روانسلامت نیوز هنگام خستگی، خشم و یا مصرف بیش از حد نوشیدنی های کافئین دار، اغلب ما دچار مصرف خودسرانه قرص های زیر زبانی و عوارض قلبی …داروتوصیه های خوراکی برای کاهش کلسترول دستاوردی شگفت‌انگیز در درمان ناباروری با داروی راسخون یار همیشه همراه صفحه اصلیدستمایه این نوشتار، خطر برجام‌زدگی و در برجام‌ماندگی است با وجود اهمیت برجام نایب رییس فراکسیون امید در دیدار با روحانی در مورد محمد رضا تابش نایب رییس فراکسیون امید در مورد نحوه تعامل این فراکسیون با دولت در مهمترین اخبار ایران و جهانتغییر در مبارزه با تروریسم عواقب وخیمی به دنبال خواهد داشت آغاز نخستین سمینار تجارت سلامت ،سایت سلامت آکا، کاملترین مرجع مقالات …علائم وجود انگل در بدن و روش مقابله با آن غذاهایی که باعث ایجاد سردرد میگرن می شوندنگار آنلاینتمامی اخبار توسط نرم افزار جستجوگر خبر ، گردآوری شده و سایت نگار آنلاین در قبال عصر خبر روزی دقیقه می شود ماهی ساعت و سالی ساعتیک روز سالی یک روزتان را به خدا اختصاص دهید اخبار پزشکی و سلامت جدیدترین و آخرین اخبار پزشکی و سلامت اخبارپزشکیسلامت ۶ راه برای پیشگیری از چین و چروک اطراف چشم با استفاده از این نکات ضروری از چین و چروک شدن عصر ایران در جامعه ای که بی اخلاقی از در و دیوار می ریزد و از بام تا شام حرف از اختلاس و دریافتی های علت های لرزش ناخودآگاه در بدن چیست ؟ اعصاب و روان سلامت نیوز اعصاب و روان سلامت نیوز هنگام خستگی، خشم و یا مصرف بیش از حد نوشیدنی های کافئین دار، اغلب ما دچار لرزش مصرف خودسرانه قرص های زیر زبانی و عوارض قلبی دارو سلامت نیوز دارو توصیه های خوراکی برای کاهش کلسترول دستاوردی شگفت‌انگیز در درمان ناباروری با داروی ضد سرطان راسخون یار همیشه همراه صفحه اصلی دستمایه این نوشتار، «خطر برجام‌زدگی و در برجام‌ماندگی» است با وجود اهمیت برجام، موضوعاتی نایب رییس فراکسیون امید در دیدار با روحانی در مورد تغییرات محمد رضا تابش نایب رییس فراکسیون امید در مورد نحوه تعامل این فراکسیون با دولت در ماجرای مهمترین اخبار ایران و جهان تغییر در مبارزه با تروریسم عواقب وخیمی به دنبال خواهد داشت آغاز نخستین سمینار تجارت ایران سلامت ،سایت سلامت آکا، کاملترین مرجع مقالات سلامت ، تغذیه علائم وجود انگل در بدن و روش مقابله با آن غذاهایی که باعث ایجاد سردرد میگرن می شوند نگار آنلاین تدوین طرحی در مجلس برای انتخاب روسا و مدیران بنیاد شهید از جامعه هدف عصر خبر خودت را بهتـــر کن، این است همه ے کاری که، برای بهتر کردن ِ جهــان می توانــے بکنیلودویگ



لینک منبع :برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه

لزوم مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه برای پاکسازی بدن - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950917000556‎Cached7 دسامبر 2016 ... در گفت‌وگو با فارس مطرح شد. لزوم مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه برای پاکسازی بدن/ دیابت ناشی از مشکلات کلیه است. خبرگزاری فارس: لزوم مصرف ... برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه - عصر ایران www.asriran.com/.../برای-پاکسازی-بدن-با-مصرف-هفتگی-آبلمیو-و-سرکه آبلیمو یک نوع آنتی‌اکسیدان است و از بدن سم‌زدایی می‌کند، ضدسرطان بوده اما مصرف بی‌رویه آن نیز اشتباه است، به طور کلی توصیه می‌شود در هفته چندین بار همراه با غذا ... برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه - سلامانه www.salamaneh.com/.../برای-پاکسازی-بدن-با-مصرف-هفتگی-آبلمیو-و-سرکه 8 دسامبر 2016 ... سلامانه : متخصص طب سنتی گفت: هم اکنون به دلیل شرایط و سطح زندگی خاص، اخلاط غلیظ، تحرک کم، فضولات در بدن انباشته شده و بیماری‌هایی همچون ... برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه - خبرلند khabarland.com/.../برای-پاکسازی-بدن-با-مصرف-هفتگی-آبلمیو-و-سرکه‎Cached7 دسامبر 2016 ... برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه سلامت نیوز:متخصص طب سنتی گفت: هم اکنون به دلیل شرایط و سطح زندگی خاص، اخلاط غلیظ، ... برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه - ایسکانیوز | دمادم https://damadam.ir/.../برای-پاکسازی-بدن-با-مصرف-هفتگی-آبلمیو-و-سرکه/4519581 متخصص طب سنتی گفت: هم اکنون به دلیل شرایط و سطح زندگی خاص، اخلاط غلیظ، تحرک کم، فضولات در بدن انباشته شده و بیماری‌هایی همچون دیابت، نقرس و فشارخون .. . برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه | سلامانه vista.ir/cdn/31944875 8 دسامبر 2016 ... سلامانه : متخصص طب سنتی گفت: هم اکنون به دلیل شرایط و سطح زندگی خاص، اخلاط غلیظ، تحرک کم، فضولات در بدن انباشته شده و بیماری‌هایی همچون ... برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه ! – توده www.todeh.ir/برای-پاکسازی-بدن-با-مصرف-هفتگی-آبلمیو-و/ 8 دسامبر 2016 ... آبلیمو یک نوع آنتی‌اکسیدان است و از بدن سم‌زدایی می‌کند، ضدسرطان بوده اما مصرف بی‌رویه آن نیز نادرست است، به طور کلی توصیه می‌شود در هفته ... برای پاکسازی بدن با مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه - مفیدستان mofidestan.ir/برای-پاکسازی-بدن-با-مصرف-هفتگی-آبلمیو-و/ متخصص طب سنتی گفت: هم اکنون به دلیل شرایط و سطح زندگی خاص، اخلاط غلیظ، تحرک کم، فضولات در بدن انباشته شده و بیماری‌هایی همچون دیابت، نقرس و فشارخون ... لزوم مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه برای پاکسازی بدن -آکا لزوم مصرف ... shooshmall.com/.../لزوم-مصرف-هفتگی-آبلمیو-و-سرکه-برای-پاکس/ آرشیو دسته بندی: لزوم مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه برای پاکسازی بدن -آکا لزوم ... شود در هفته چندین بار همراه با غذا از آبلیمو و سرکه برای پاکسازی بدن استفاده شود. لزوم مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه برای پاکسازی بدن/ دیابت ناشی از ... khabarfarsi.com/u/29294549 7 دسامبر 2016 ... لزوم مصرف هفتگی آبلمیو و سرکه برای پاکسازی بدن/ دیابت ناشی از ... متخصص با تاکید بر اینکه برای دوری از مضرات برخی از ادویه ها باید اصولی ...