مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن

[ad_1]

اپراتور دوم ارتباطی به تازگی با ارسال پیامکی به مشترکان خود، درباره سیم‌کارت‌های بلااستفاده اخطار داده است.

به گزارش صبحانه، قوانین حوزه ارتباطات و مصوبات صادر شده از سوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گویای آن است که اپراتورهای تلفن همراه مجازند به منظور حفظ نامبرینگ که به نوعی ثروت ملی تلقی می‌شود، در صورت بلا استفاده بودن خطی به مدت سه ماه آن را قطع و به شبکه خود بازگردانند.در همین راستا ایرانسل به تازگی با ارسال پیامکی در این باره به مشترکان خود هشدار داده است.
اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن
در متن پیامک ارسالی اپراتور دوم آمده است: «ایرانسلی عزیز، به اطلاع می‌رساند طبق قوانین مرتبط با بازیافت سیم‌کارت‌های اعتباری، در صورت عدم استفاده شما از سیم‌کارت‌های غیرفعال خود طی هفت روز آینده، خطوط مذکور به حالت تعلیق دائم درخواهند آمد.»

البته پیش از این هم اپراتور دوم بر اساس همین سیاست عمل کرده و پس از مدتی سیم‌کارت‌های بلا استفاده را مسترد می‌کرد، موضوعی که در موارد متعدد مشکلاتی برای مشترکان به همراه داشت. بدین ترتیب در موارد متعدد برخی افراد با وجود نو بودن سیم‌کارت‌های خود دارای مزاحمان تلفنی بوده و پیش از آنها فرد دیگری صاحب آن خط بود.

البته بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل از زمان سلب مالکیت تا زمانی که مجددا سیم کارت فروخته می‌شود حداقل دو ماه زمان وجود دارد. از سوی دیگر خود فرایند سلب مالکیت هم حداقل شش ماه به طول می انجامد.

همچنین اگر مشترکی متوجه سلب امتیاز سیم‌کارت خود شود میتواند از طریق تماس با 700 یا مراجعه به مراکز خدمات مشترکین ایرانسل درصورت به فروش نرسیدن سیم کارت بار دیگر مالکیت آن را در اختیار گیرد.

اما رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در توضیح این موضوع به ایسنا گفته بود: پیش از این مصوباتی داشتیم تا براساس آنها اگر فردی به مدت بیش از ۹۰ روز از سیم‌کارت خود استفاده نکرد برای اپراتور این امکان وجود داشته باشد که پس از سه مرحله اخطار بتواند خط فرد را مسترد کند.

عمیدیان ادامه داد: برهمین اساس اگر سیم کارتی غیرفعال شود برای مدتی نزد اپراتور باقی می‌ماند و پس از آن بار دیگر به فروش می‌رسد. حال اگر فردی سیم کارتی خریداری کرده که به واسطه آن مزاحمتی برای او ایجاد شده است می‌تواند این موضوع را از طریق سامانه ۱۹۵ پیگیری کند.

علاوه بر این طی روزهای گذشته رئیس پلیس ناجا نیز از حجم بالای سیم‌کارت‌های واگذار شده توسط اپراتورهای تلفن همراه انتقاد کرده و از عرضه حدود ۱۶۰ میلیون سیم‌کارت فعال در کشور خبر داده و این موضوع را تخلف اپراتورهای تلفن همراه دانسته بود.

سردار هادیانفر اینگونه عنوان کرده بود که در ایران بیش از ۱۶۰ میلیون سیم کارت داریم که از این میان ۳۰ میلیون شماره تشابه اسمی داشته یا مجهول الهویه به شمار می‌روند، ۲۰ میلیون سیم کارت ساماندهی شده و ۱۰ میلیون سیم کارت در حال بررسی هستند.

وی واگذاری تعداد زیاد سیم کارت به یک نفر و فعال سازی آن را تخلف برخی اپراتورهای موبایل برشمرده و تاکید کرده بود که باید با آن برخورد شود.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس استراحت به سبک پارالمپیکی ها پایگاه …تراز کاروان پارالمپیک ایران شب گذشته به ریو رسیدند تا در روزهای آینده به رقابت با مسکن قسطی از کانال دوم دنیای اقتصاد با ورود گروه اول سازنده‌ها به بازار نسیه فروشی مسکن بعد از ماه ابلاغ بازار کساد خرید و فروش خودروهای دست دوم جدول …به گزارش خبرنگار تراز؛ درچند سال گذشته اخیر اما روندی معکوسی در بازاربدعت گذشته شده پایبندی هوندا به برنامه‌های آمریکای شمالیدنیای اقتصاد مدیرعامل هوندا موتور اعلام کرد به برنامه‌های تولید خود در آمریکای نگاهیی به ریشه کلمات مادر، پدرسلام، اینها نظرات شخصی و تقریبا تجسمی بوده و کاری به درستی اش نداریم اما در زبان ترکی ایسنا اقتصادیمعاون وزیر کشاورزی به ایسنا اعلام کرد مذاکره حجتی با روحانی برای نرخ‌های جدید الف گوینده خبر مرگ احسان علیخانی توبیخ شدعکسنظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بهترین آنتی ویروس های جهان چیست؟ یک بدافزار است که کامپیوتر آلوده را قفل می کند و تمام فایل های روی الف روسیه در بیانیه‌ای شدیداللحن به تهدید …وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه در بیانیه‌ای شدیداللحن به تهدید هسته‌ای وزیر دفاع دانلود بازی آسفالت هشت هوابرد … پس از ماه ها انتظار سرانجام آخرین نسخه از محبوب ترین بازی سبک ریسینگ عکس استراحت به سبک پارالمپیکی ها پایگاه خبری تراز تراز کاروان پارالمپیک ایران شب گذشته به ریو رسیدند تا در روزهای آینده به رقابت با حریفان مسکن قسطی از کانال دوم دنیای اقتصاد با ورود گروه اول سازنده‌ها به بازار نسیه فروشی مسکن بعد از ماه ابلاغ طرح بازار کساد خرید و فروش خودروهای دست دوم جدول قیمت پایگاه به گزارش خبرنگار تراز؛ درچند سال گذشته اخیر اما روندی معکوسی در بازاربدعت گذشته شده که پایبندی هوندا به برنامه‌های آمریکای شمالی دنیای اقتصاد مدیرعامل هوندا موتور اعلام کرد به برنامه‌های تولید خود در آمریکای شمالی نگاهیی به ریشه کلمات مادر، پدر چهره جدید رونالدو در آستانه مراسم توپ طلاعکس ترامپ به حمایت غرب از تروریسم اعتراف کرد ایسنا اقتصادی معاون وزیر کشاورزی به ایسنا اعلام کرد مذاکره حجتی با روحانی برای نرخ‌های جدید کشاورزی الف گوینده خبر مرگ احسان علیخانی توبیخ شدعکس نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بهترین آنتی ویروس های جهان آزمایشگاه کوییک هیل یک نوع جدیدی از را کشف کرده که از طریق نرم افزار ریموت در الف روسیه در بیانیه‌ای شدیداللحن به تهدید هسته‌ای اشتون وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه در بیانیه‌ای شدیداللحن به تهدید هسته‌ای وزیر دفاع آمریکا دانلود بازی آسفالت هشت هوابرد اولین و تنها سامانه ردیابی و کنترل گوشی تلفن همراه با عملکرد واقعی اعلام موقعیت لحظه به اپراتور دوم تلفن همراه اپراتور دوم تلفن ثابت



لینک منبع :اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن

اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن - ایسنا www.isna.ir/news/95092314087/اخطار-به-سبک-اپراتور-دوم-تلفن‎Cached13 دسامبر 2016 ... اپراتور دوم ارتباطی به تازگی با ارسال پیامکی به مشترکان خود، درباره سیم‌کارت‌های بلااستفاده اخطار داده است. به گزارش ایسنا، قوانین حوزه ... اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../164070-اخطار-به-سبک-اپراتور-دوم-تلفن‎Cached13 دسامبر 2016 ... اپراتور دوم ارتباطی به تازگی با ارسال پیامکی به مشترکان خود، درباره سیم‌کارت‌های بلااستفاده اخطار داده است. اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../اخطار-به-سبک-اپراتور-دوم-تلفن 13 دسامبر 2016 ... اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن گروه فناوری: اپراتور دوم ارتباطی به تازگی با ارسال پیامکی به مشترکان خود، درباره سیم‌کارت‌های بلااستفاده اخطار ... اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن | اسکریپت دات کام www.اسکریپت.com/tag/اخطار-به-سبک-اپراتور-دوم-تلفن اخطار ایرانسل. ایرانسل در پیامکی به مشترکان خود درباره سیم‌کارت‌های بلااستفاده هشدار داد. اخطار ایرانسل. اپراتور دوم ارتباطی به تازگی با ارسال پیامکی به مشترکان ... میهن مگ - اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن https://mihanmag.com/post/.../اخطار_به_سبک_اپراتور_دوم_تلفن‎Cached13 دسامبر 2016 ... قوانین حوزه ارتباطات مصوبات صادر شده توسط سازمان تنظیم مقررات از بخش ارتباطات از راه دور نشان می دهد که اپراتورهای تلفن همراه مجاز به حفظ ... اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن econews.com/5x538894‎Cached21 دسامبر 2016 ... اقتصاد ایران: اپراتور دوم ارتباطی به تازگی با ارسال پیامکی به مشترکان خود، درباره سیم‌کارت‌های بلااستفاده اخطار داده است. اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن - مفیدستان mofidestan.ir/اخطار-به-سبک-اپراتور-دوم-تلفن/ در همین راستا ایرانسل به تازگی با ارسال پیامکی در این باره به مشترکان خود هشدار داده است. اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن در متن پیامک ارسالی اپراتور دوم آمده است: ... آخرین خبر | اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن akharinkhabar.ir/tech/3146707‎Cached13 دسامبر 2016 ... ایسنا/ اپراتور دوم ارتباطی به تازگی با ارسال پیامکی به مشترکان خود، درباره سیم‌کارت‌های بلااستفاده اخطار داده است.قوانین حوزه ارتباطات و ... اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن - تراز نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/29662897 13 دسامبر 2016 ... اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن. تراز: اپراتور دوم ارتباطی به تازگی با ارسال پیامکی به مشترکان خود، درباره سیم کارت های بلااستفاده اخطار داده ... اخطار به سبک اپراتور دوم تلفن – شرکت دلتا گستر آساک ... www.dga.co.ir/اخطار-به-سبک-اپراتور-دوم-تلفن.html‎Cachedاخطار به سبک اپراتور دوم تلفن. توسط admin در دسامبر 21, 2016 با بدون دیدگاه. ایتنا- ایرانسل در پیامکی به مشترکان خود درباره سیم‌کارت‌های بلااستفاده هشدار داد.