مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بالش ماساژور گردن


توضیحات

بالش ماساژور گردن

قابلیت MP3 پلیر از طریق موبایل و موزیک پلیر ها

با استفاده از فیش 3.5 میلی متری داخلی


حالت حرکت های مختلف

جدیدترین ماساژور گردن بر اساس استانداردهای روز اروپا

رفع خستگی های روزانه و ایجاد تحرک مناسب در ناحیه گردن



قیمت : 39000 تومان



این ماساژور جدیدترین نوع ماساژور گردن است که بر اساس استانداردهای روز اروپا طراحی و ساخته شده است. طراحی این ماساژور به گونه ای است که استفاده از آن در شرایط و محیط های مختلف به خصوص در محیط کار، هنگام رانندگی و نیز هنگام خواب بسیار آسان است و در رفع خستگی های روزانه و ایجاد تحرک مناسب در ناحیه گردن بسیار موثر است. روکش این ماساژور از جنس لیکرا استاندارد و تایید شده می باشد که با دانه های استیروفوم پلی استیرنی پر شده است. این دانه ها حرکت کنترل شده و دلپذیری به ماساژور می بخشد و مثل یک ضربه گیر مناسب جلوی هر گونه ضربات اضافی به عضلات و رگ های ناحیه گردن را می گیرد. ماساژور گردن بهترین وسیله برای رفع گرفتگی و رفع خستگی و تقویت عضلات گردن و بر طرف کردن اسپاسم عضلانی گردن می باشد. ماساژ لرزش می تواند سفتی گردن و درد را تسکین دهد و آرامش را به شما هدیه کند.

قابلیت MP3 پلیر از طریق موبایل و موزیک پلیر ها
با استفاده از فیش 3.5 میلی متری داخلی


قیمت : 39000 تومان


برخی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول عبارتند از:

- حالت حرکتی مختلف برای انجام ماساژ بر روی رگ ها و عضلات گردن.
- قابلیت خاموش شدن خودکار پس از 20 دقیقه که استفاده از این محصول در هنگام خواب را بسیار آسان میکند.
- قابلیت MP3 پلیر از طریق موبایل و موزیک پلیر ها با استفاده از فیش 3.5 میلی متری داخلی
- افزایش مناسب گردش خون در رگ های ناحیه سر و گردن که منجر به افزایش اکسیژن و خون رسانی به مغز میشود و به این ترتیب در رفع ضعف و خستگی های روزانه بسیار موثر است.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 39000 تومان
 




لینک منبع :بالش ماساژور گردن

Images for بالش ماساژور گردن بالش ماساژور گردن - فروشگاه اینترنتی پارس تینا https://parstina.com/tvmarket/shakhsi/massage‎Cachedبالش ماساژور گردن،حالت حرکت های مختلف،جدیدترین ماساژور گردن بر اساس استانداردهای روز اروپا،رفع خستگی های روزانه و ایجاد تحرک مناسب در ناحیه گردن. خرید بالش ماساژور گردن - آپارات ► 1:07www.aparat.com/v/uJBGQ/خرید_بالش_ماساژور_گردن Jan 14, 2016 - 1 min خرید اینترنتی بالش ماساژور گردنحالت حرکت های مختلفجدیدترین ماساژور گردن بر اساس استانداردهای روز اروپارفع خستگی های روزانه و ایجاد تحرک ... آپارات - بالش ماساژور گردن www.aparat.com/result/بالش_ماساژور_گردن آپارات - بالش ماساژور گردن. ... نهایت آرامش و سلامت با بالش های ماساژور بیورر · فروشگاه اینترنتی زنب... 434 بازدید ... ماساژور گردن و شانه شاندرمن SalamatBazar. com. بالش ماساژور گردن - نماشا www.namasha.com/v/GszDvztg‎Cached13 آوریل 2016 ... ماساژور گردن بهترین وسیله برای رفع گرفتگی و رفع خستگی و تقویت عضلات گردن و بر طرف کردن اسپاسم عضلانی گردن می باشد. جدیدترین ... میهن استور - خرید پستی بالش ماساژور گردن www.mihanstore.net/product.php?id=646‎Cachedبالش ماساژور گردن قابلیت MP3 پلیر از طریق موبایل و موزیک پلیر ها با استفاده از فیش 3.5 میلی متری داخلی حالت حرکت های مختلف جدیدترین ماساژور گردن بر اساس ... بالش ماساژور گردن - YouTube ► 0:17https://www.youtube.com/watch?v=F1N7VoRbjG8 Aug 19, 2016 - 17 sec - Uploaded by Ali sharafifard ماساژور گردن بهترین وسیله برای رفع گرفتگی و رفع خستگی و تقویت عضلات گردن و بر طرف کردن اسپاسم عضلانی گردن می باشد. جدیدترین ... فروشگاه 2020 - خرید پستی بالش ماساژور گردن store2020.ir/product.php?id=646‎Cachedبالش ماساژور گردن قابلیت MP3 پلیر از طریق موبایل و موزیک پلیر ها با استفاده از فیش 3.5 میلی متری داخلی حالت حرکت های مختلف جدیدترین ماساژور گردن بر اساس ... فروش بالش ماساژور گردن - فروشگاه اینترنتی بهتر کالا behtarkala.ir/فروش-بالش-ماساژور-گردن/‎Cachedفروش بالش ماساژور گردن دنه دار باتری خور از بین برنده ی درد و خستگی گردن در محیط کار و ماشین و اتوبوس و مسافرت. ماساژ دهنده ی خودکار گردن و خاموشی خودکار. بالش ماساژور گردن - شیپور https://www.sheypoor.com/بالش-ماساژور-گردن-15923147.html‎Cachedبالش ماساژور گردن. ۱ ماه پیش، کرج، طالقانی ۳۹,۰۰۰ تومان. خرید به صورت پستی ارسال محصول به کل کشور پرداخت وجه درب منزل به مامور پست برای خرید عدد 3571XXX6 ...